تعمیر موبایل خود را به ما بسپارید، سخت افزاری یا نرم افزاری فرقی ندارد

تعمیرات موبایل با البان
نوشته شده توسط البان

سالانه میلیون ها تلفن هوشمند در ایران عزیزمان خریداری می شوند و طبق آمار رسمی تقریبا ده درصد از این گوشی ها در یک سال ابتدایی استفاده دچار مشکلاتی می شوند که گارانتی آنها را پوشش نمی دهد. از طرفی دیگر، با گران شدن گوشی های نو، دیگر خیلی ساده نیست تا گوشی خراب شده را بلافاصله با گوشی نو تعویض کنیم. در این زمان ها چه باید کرد؟ برای تعمیر موبایل راهکاری ساده وجود دارد که البان برایتان توضیح خواهد داد.

مطلب مرتبط: مرکز تعمیرات موبایل البان

راهکار البان برای تعمیر موبایل چگونه است؟

همانطور که گفته شد، تعمیر موبایل شاید یک امر اجتناب ناپذیر باشد که این روزها هم این موضوع پررنگ تر هم شده است. اما چگونه می توان یک گوشی را که دیگر فقط برای برقراری تماس و پیامک نیست تعمیر کرد؟ چه راهکاری وجود دارد؟

Elbaan-Request-Page- تعمیرات موبایل

تعمیر مشکلات نرم افزاری موبایل در البان

برای مشکل شما نرم افزاری موبایل شما در ابتدا برای تعمیر موبایل خود می توانید در اینترنت جستجو کنید. معمولا راه حل ها خیلی ساده تر از مشکلات هستند. ما سعی کرده ایم در بلاگ البان آموزش های مفصلی در مورد انواع مشکلات گوشی ها و راه حل های آنها بیان کنیم.

ضمن آنکه لازم نیست برای رفع این مشکل هم از جای خود تکان بخورید. فقط کافی است وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com بشوید و یک درخواست ثبت نمایید. کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت و جهت رفع مشکل گام به گام راهنماییتان خواهد کرد. خبر خوش اینکه این تماس و مشاوره برای شما هیچ هزینه ای هم نخواهد داشت. حتی پولی بابت تماس به مخابرات هم نمی پردازید چرا که ما تماس خواهیم گرفت.

مشاوره رایگان نرم افزاری

تعمیر مشکلات سخت افزاری موبایل در البان

اما اگر مشکل شما سخت افزاری است. مثلا شکستن صفحه نمایش، خراب شدن باطری گوشی، خراب شدن صدا، خاموشی گوشی، آب خوردگی گوشی و …. با این مشکلات چه باید کرد؟ آیا تعمیرکار مطمئنی سراغ دارید؟ آیا نگران اطلاعات داخل گوشی خود هستید؟ آیا از جابجایی قطعات اصلی داخل گوشی با قطعات تقلبی واهمه دارید؟ آیا از قطعه به کار رفته در تعمیر گوشی خود مطمئن نیستید؟ بهترین جواب به تمام این سوالات را ما به شما می گوییم، یک کلمه: البان!

تعمیرات موبایل در منزل ، البان

بله، ساده ترین و مطمئن ترین راه حل برای تعمیر موبایل شما استفاده از خدمات تعمیرات موبایل در محل البان است.

تا تعمیر شدن گوشی خود فقط چند کلیک فاصله دارید. وارد سایت www.elbaan.com بشوید، یک درخواست ثبت کنید، چند تا کلیک ساده، نام، شماره تماش را وارد کنید و تمام!

بعد از ثبت درخواست دیگر شما نباید کاری انجام دهید. یکی از کارشناسان البان با شما تماس می گیرد و کامل راهنمایی تان می کند. در ابتدا سعی خواهد کرد تا مشکل را با کمک شما متوجه شود. اگر امکانش باشد تلفنی و رایگان مشکلتان را حل کند وگرنه به شما هزینه را اعلام می کند و برای تعمیر گوشی حتی الامکان در محلی که شما می خواهید و در زمانی که با هم هماهنگ می کنید اقدام خواهد کرد.

دیگر خراب شدن گوشی نباید برایتان یک کابوس باشد.

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردین، تعمیرات موبایل دیگر یک موضوع سخت و عذاب آور نیست. به کمک البان به راحتی می توانید مشکل خود را حل کنید و دیگر نگران مسائل جانبی تعمیرات موبایل نباشید

دیدگاهتان را بنویسید