ثبت درخواست رایگان در سایت البان برای تعمیر گوشی در محل

نوشته شده توسط البان

خراب شدن گوشی امروزه یکی از مشکلات اساسی مردم محسوب می شود. خود خرابی گوشی یک طرف، تعمیراتش طرف دیگر. پیدا کردن تعمیرکار خوب و امین، وقت گذاشتن و رفتن به سوی این تعمیرکار در گرما و سرما و در کلی ترافیک و آلودگی. یک بار برای تحویل دادن گوشی و بار دیگر برای پس گرفتن آن. چند روزی بدون گوشی بودن که یکی از سختی های بزرگ این پروسه محسوب می شود. در آخر هم گرفتن گوشی بدون آنکه بدانید که چه بلا یا بلاهایی سر گوشیتان آمده و آیا هزینه ای که تعمیرکار از شما دریافت داشته صحیح بوده یا خیر. دست آخر هم ممکن است خدای ناکرده روزی عکس ها و فیلم های خانوادگی خود را در فضاهای اجتماعی ببینید!!! پس به نظر من ادامه پست را بخوانید تا با نحوه ثبت درخواست رایگان در سایت الـبان آشنا شوید و از این مشکلات رهایی یابید.

مرتبط: تعمیرات موبایل در محل با مرکز تعمیرات تخصصی موبایل البان

اما نگران نباشید. از امروز دیگر این مشکلات متوجه شما نخواهد بود. کافی است وقتی گوشیتان خراب می شود بلافاصله به سراغ اینترنت بروید، وارد سایت اِلـبان شوید و یک درخواست را به سادگی ثبت نمایید. در کمتر از 30 ثانیه می توانید درخواستتان را ثبت کرده و منتظر تماس تعمیرکار باشید. در این پست به شما نحوه ثبت درخواست در سایت اِلـبان را آموزش خواهم داد.

ابتدا وارد سایت شوید و سپس گزینه ثبت درخواست را بزنید.

Elbaan-Request-Page

در صفحات بعدی به ترتیب برند گوشی، مدل گوشی، رنگ آن، مشکل آن و در آخر نام و شماره و ایمیل خود را نوشته و منطقه شهری خود را انتخاب نموده و بعد منتظر تماس کارشناسان اِلـبان باشید. چنانچه در هریک از مراحل ذکر شده نمی دانستید که کدام گزینه را بزنید، اصلا نگران نباشید، همیشه یک گزینه سایر/نمی دانم وجود دارد که شما را از بلاتکلیفی در بیاورد.

امتحانش کاملا رایگانه! چراکه نه، همین الان یک درخواست بده تا ببینی چه اتفاقی می افته! 🙂

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید