تعمیرات موبایل در کرج با البان در محلی که شما بخواهید

تعمیرات موبایل در کرج با البان
نوشته شده توسط البان

بعد از تعمیرات و اقدامات موفقیت آمیز گروه البان در شهر تهران، این تیم در اینجا این افتخار را دارد اعلام کند که از این پس اهالی محترم کرج نیز می توانند از خدمات اِلـبان بهره ببرند. از تعمیرات موبایل در کرج در جلوی چشمانتان لذت ببرید.

راهکارهای تعمیرات موبایل در کرج بدون البان

احتمالا شما ساکنان کرج، در حال حاضر تعمیرکارانی را دیده باشید و شاید هم تا به حال با آنها تعمیراتی هم انجام داده باشید. اما اگر چنین افرادی را نمی شناسید، باید که بگردید تا یک فرد مطمئنی را پیدا کنید تا علاوه بر داشتن مهارت در تعمیر کردن گوشی، مراقب اطلاعاتتان هم باشد و از قطعات مناسبی هم استفاده کند.

اما بعد از تعمیرات هم خیلی مهم است که فرد تعمیرکار ضمانتی برای تعمیرات انجام داده اش به شما بدهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتواند آن را رفع کند.

راهکار تعمیرات موبایل در کرج توسط البان

اما به جای آن همه مسائلی که گفتیم، برای تعمیرات گوشی خود می توانید از یک میانبر استفاده کنید. کافی است در صورت خراب شدن گوشی تان و یا برخورد با مشکلات نرم افزاری در سایت اِلـبان به نشانی www.elbaan.com یک درخواست ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان البان باشید.

تعمیرات موبایل در کرج توسط البان

مرتبط: مرکز تعمیرات موبایل البان

 

با کد رهگیری که بعد از ثبت درخواست می بینید، می توانید تمام مراحل کار تعمیرات را رصد کنید.

علاوه بر این شما با ثبت درخواست مشکلات نرم افزاری می توانید از مشاوره رایگان تلفنی ما نیز بهره ببرید.

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی در البان

 

ضمنا فراموش نکنید که کلیه خدماتی که در سیستم اِلـبان ثبت و انجام می شوند دارای ضمانت حداقل یک ماهه بوده و چنانچه به هر دلیلی مشکلی پیش بیاید بدون دریافت وجه اضافی آن خدمت برایتان تکرار خواهد شد.

امیدوارم که همچون گذشته بتوانیم خدمات خوبی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشیم و با تعمیرات موبایل در کرج اِلـبان به آرامش و آسایش برسید.

10 دیدگاه

    • هزینه تعمیرات در هر جایی برابر با نرخ مصوب در همان جا هست! با این تفاوت که خدمات دیجی دکی شامل یک ماه ضمانت هم می شود و چنانچه سرویس ارائه شده از جانب دیجی دکی دارای مشکل شد تا یک ماه از انجام، مشکل بدون دریافت وجهی برطرف خواهد شد.
      شرایط کامل ضمانت نامه در بخش ضمانت در سایت اصلی قابل مطالعه هست

    • تعمیرات در خود کرج و جلوی چشمانتان انجام خواهد گرفت. اما چنانچه تعمیر مربوطه در محل قابل انجام نبود، با رضایت خود مشتری گوشی به کلینیک برده، تعمیر شده و پس داده خواهد شد و مشتری عزیز تمام مراحل را از طریق لینکی که برایش ایمیل خواهد شد می تواند پیگیری کند.

    • در انتهای فرآیند ثبت درخواست، پایینترین گزینه، نام شهر شماست، در آن گزینه کرج را انتخاب نمایید

    • بله، درحال حاضر تنها تعمیرات موبایل در کرج و در محل از خدمات گروه دیجی دکی می باشد

دیدگاهتان را بنویسید