مرکز تعمیرات موبایل در نواحی مختلف تهران

مراکز تعمیرات موبایل در تهران | البان
نوشته شده توسط البان

اول از همه باید بدانید که مرکز تعمیر موبایل با نمایندگی تعمیرات موبایل تفاوت دارد. نمایندگی تعمیرات موبایل به مراکزی گفته می شود که به صورت رسمی از برند تولید کننده آن محصول محوز تاسیس مرکز خدمات تعمیرات موبایل دریافت کرده اند و می توانید این مراکز را در وب سایت های رسمی این برند ها پیدا کنید به عنوان مثال برای بررسی نمایندگی های تعمیرات موبایل سامسونگ می توانید به وب سایت این شرکت از طریق لینکی که قرار داده شده است مراجعه کنید. اما مرکز تعمیرات موبایل واحدی است که به صورت خصوصی و مستقل از برند تاسیس شده است و به ارائه خدمات مشغول است. البته مسلم است که این واحد تعمیراتی باید از یک مغازه کوچک در یک محله محدود بزرگتر باشد تا بتوان به آن مرکز تعمیرات موبایل گفت. در این مقاله به شرح مراکز تعمیرات موبایل پرداخته می شود. از بررسی مشکلات این مراکز تا نگاهی کلی به مراکز تعمیرات موبایل در تهران، در میان این مراکز، مرکزی هم معرفی خواهد شد که دغدغه های شما را در خصوص گارانتی، تعمیرات با کیفیت موبایل، و …. مرتفع می کند.

مشکلات مراکز تعمیرات موبایل چه هستند؟

پیش از آنکه در مورد خود مراکز تعمیراتی بگوییم، در مورد یکی دو تا از مشکلات آنها باید به شما بگوییم تا در تعمیر گوشی خراب خود بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. مشکلاتی که حتی بعد از پیدا کردن یک مرکز تعمیرات موبایل ممکن است باز هم برایتان ایجاد شود. بنابراین خوب است که پیش از هر اقدامی یک بار این مشکلات را در ذهن اندیشیده باشید تا از ضرر و زیان احتمالی بعدی تا حد امکان جلوگیری شود.

مشکل اول – در یک مرکز یا پاساژ تعمیراتی، تعمیرکاران بسیار زیادی وجود دارند. آیا می توان به راحتی فهمید که کدامیک از بقیه حرفه ای تر است و کدام یک کار را درست انجام می دهد؟

مشکل دوم – حتی اگر مرکز تعمیرات نزدیک شما باشد، باز هم باید وقت گذاشته و به آنجا مراجعه کنید. بعضا با وجود مشکلاتی نظیر کرونا هم حضور در چنین مناطقی می تواند با سختی و چالش های زیادی همراه باشد.

البان - مشکلات تعمیرات موبایل در ایران

مشکل سوم – بعضا تعمیرکاران از شما می خواهند تا گوشی چند روزی پیششان بماند. آیا می توانید با خیال راحت گوشی خود را پیش آنها بگذارید؟ آیا می توانید چند روز بدون گوشی سپری کنید؟

مشکل چهارم – آیا می توانید بفهمید که کار اضافه روی گوشی تان انجام نشده است؟

مشکل پنجم – به محض خروج از مغازه تعمیرکار، هیچگونه موردی پذیرفته نمی شود و ضمانتی بابت تعمیرات ارائه نمی شود!

حال که برخی از مشکلات را مرور کردیم، بهتر است ابتدا مراکز عمده‌ای را که در سطح شهر تهران برای تعمیرات وجود دارد، یک بار با هم بررسی کنیم.

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل سمت شمال تهران

اگر در شمال تهران زندگی می کنید و مشکلی برای گوشی تان پیش آمد که بخواهید آن را به تعمیرکار نشان دهید، پاساژ نیکو سمت میدان تجریش مرکزی است برای تعمیرات موبایل. در این پاساژ تعمیرکارهای زیادی وجود دارند.

مراکز تعمیرات موبایل در تهران | البان

وقتی به پاساژ نیکو می روید، انتخاب اینکه کدام تعمیرکار مناسب است با خودتان خواهد بود. با گشتی در این پاساژ ممکن است بتوانید تعمیرکار دلخواه خود که اطمینان کافی به آن یافته اید را پیدا کنید. همان طور که بدیهی است شلوغی بیش از حد تجریش و حوالی آن یکی از عوامل سخت‌کننده برای مراجعه به این تعمیرکاران است.

تعمیرات تخصصی موبایل سمت غرب تهران

برای اهالی غرب تهران پاساژ برلیان در ستارخان را می توان معرفی کرد. علاوه بر آن در فلکه دوم صادقیه نیز تعمیرکاران زیادی برای تعمیر موبایل وجود دارند. می‌توانید بسته به اینکه کدام یک از این دو مرکز به شما در غرب تهران نزدیکتر هستند، به یکی از آنها مراجعه کنید.

مراکز تعمیرات موبایل در تهران | البان

این مناطق در غرب تهران مناطق شلوغی محسوب می شوند و احتمالا برای مراجعه به این واحدها کمی به مشکلاتی از جمله ترافیک و جای پارک و … مواجه شوید. هرچند که امکان دسترسی با مترو و یا اتوبوس بی آر تی نیز برای مراکز تعمیراتی فلکه دوم صادقیه متصور است.

تعمیرات موبایل در محدوده شرق تهران

همشهریان عزیزی که در سمت شرق تهران زندگی می کنند می توانند به پاساژ گلبرگ، نزدیک ایستگاه متروی گلبرگ مراجعه کنند. وجود تعدادی تعمیرکار در این پاساژ شاید یکی از راه هایی باشد که بتوانید مشکل خود را حل کنید. این مکان از لحاظ دسترسی هم شابد راحت تر باشد. نزدیکی آن به ایستگاه مترو خود یک مزیت محسوب می شود. اما مراقب سلامتی خودتان هنگام سوار شدن مترو باشید و تا حد امکان از ماسک های استاندارد استفاده کنید.

اما در هر حال مشکلات عدم اطمینان و ارائه گارانتی برای تعمیرات در این مرکز هم وجود دارد.

مراکز تعمیرات موبایل در تهران | البان

مرکز تعمیرات تخصصی گوشی سمت مرکز تهران

حتما با پاساژ علاالدین به عنون یکی از مراکز تعمیرات موبایل در تهران آشنا هستید. پاساژی که یکی از قدیمی ترین پاساژهای فروش و خدمات موبایل به شمار می رود. معمولا این پاساژ به عنوان مرکز عمده ای برای خرید و تعمیر گوشی بسیار شهرت دارد. به تعبیری در واقع محلی که این پاساژ وجود دارد بورس موبایل و تعمیرات آن است. هرچند طی سال های اخیر و با تجربه هایی که مردم از فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات از این پاساژ دارند کمی میزان اعتماد به آن شاید کم شده باشد. اما در هر حال هنوز یکی از مهمترین نقاط دریافت خدمات مختلف مربوط به موبایل و تعمیرات موبایل در تهران است.

مراکز تعمیرات موبایل در تهران | البان

علاوه بر پاساژ علاالدین، پاساژ چارسو و بازار موبایل ایران سه مجموعه بزرگ از مراکز تعمیرات موبایل و البته فروش موبایل و قطعات جانبی آن در سمت مرکز و جنوب تهران محسوب می شوند. البته که این مراکز در طرح ترافیک قرار دارند و با توجه به قرار داشتن در شلوغ ترین نقطه شهر بسیار متراکم و پر ازدحام هستند. البته یکی از ویژگی‌های خوب این مراکز و پاساژها، تمرکز کامل عمده فروشندگان و طبعا تعمیرکاران موبایل در این نقطه از شهر است. اما این موضوع علاوه بر اینکه حسن محسوب می‌شود، می‌تواند عیب نیز باشد. سردرگمی میان تعداد زیادی از تعمیرکاران و سخت شدن تصمیم گیری به همراه اینکه اغلب آنها برای تعمیراتشان ضمانتی ارائه نمی‌دهند از جمله‌ی این مشکلات است.

تعمیرات تخصصی گوشی سمت جنوب تهران

در جنوب شهر تهران پاساژ یا مرکز عمده ای که معروف هم باشد به این شکل وجود ندارد. البته پاساژها و مغازه های تعمیراتی دیگری وجود دارند که می توانید به آنها مراجعه کنید. اما مشکل عدم اطمینان وجود دارد. همچنین دور بودن از مراکز تامین قطعات هم می تواند در گرانتر شدن خدمات تعمیراتی این مراکز موثر باشد.

در هر حال شما در هر نقطه از شهر تهران که باشید می‌توانید مغازه یا تعمیرکاری پیدا کنید. اما مشکلاتی که در ابتدای این مقاله گفتیم کماکان باقی است. راهکار بهتری که پیشنهاد می کنیم تجربه کنید را در ادامه با هم بخوانیم.

تعمیرات موبایل آنلاین

اما اگر راه ساده تری به عنوان جایگزین مطمئن مراکز تعمیرات موبایل می خواهید، راهی که کمتر وقتتان را بگیرد که مطمئن تر از بقیه راهکارها کارتان انجام خواهد شد، می توانید به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل البان مراجعه کنید.

اصلا لازم به حضور فیزیکی شما در مجموعه تعمیرات تخصصی البان نیست، کافی است به ترتیب زیر عمل کنید:

  • وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com بشوید.
  • با کلیک کردن دکمه مشاوره و تعمیر موبایل، روند ثبت درخواست شما آغاز خواهد شد.
  • چند کلیک ساده و در انتها نام، نام خانوادگی، شماره تماس و اگر خواستین کمی توضیحات بنویسید و درخواست خود را ثبت کنید.
  • کارشناسان البان با شما تماس می گیرند. به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره خواهند داد تا شاید خودتان بتوانید مشکل گوشی را حل کنید.
  • اگر مشکل باقی ماند و نیاز به اقدامات بیشتر داشت با شما هماهنگ می شود تا جهت تعمیر گوشی در محل شما اقدام شود.
  • اگر گوشی قابل تعمیر در محل نباشد، هماهنگی ها صورت می گیرد تا گوشی را به نزدیک ترین کلینیک تعمیرات تخصصی موبایل البان ارسال کنید، گوشی تعمیر شود و سپس برایتان مجدد برگردانده شود.
  • تعمیرات البان تمامی مشکلات نرم افزاری موبایل و همچنین مشکلات سخت افزاری از انواع مختلف برندهای موبایل را شامل می‌شود. بدین ترتیب با یک سامانه تمامی مشکلات نیاز به تعمیرات موبایل را به همراه گارانتی تعمیرات البان خواهیم داشت.
Elbaan-Request-Page

وب سایت مرکز تعمیرات موبایل البان

محاسن و هزینه خدمات تعمیر موبایل با البان به چه صورت است؟

با راهکار تعمیرات تخصصی موبایل البان:

  • لازم نیست جایی بروید، ما می آییم. در نتیجه از انواع هزینه ها و وقت صرف کردن ها بابت پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه ای خلاص خواهید شد.
  • از حریم شخصی خودتان اطمینان کامل خواهید داشت.
  • تعمیرات گوشی شما توسط افراد مطمئن، سالم و تست شده انجام خواهد شد و تمام پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا نیز در البان رعایت می شوند.
  • در کمترین مدت زمان ممکن گوشی شما تعمیر خواهد شد و نیاز نیست چند روز بدون گوشی بمانید.
  • یکی از مهم ترین محاسن البان نسبت به سایرین، ضمانت خدمات بعد از ارائه آن هاست، یا همان گارانتی. مجموعه البان با ارائه حداقل یک ماه گارانتی به شما این اطمینان را می دهد که از قطعات اصلی استفاده می کند و هرگز برای سود بیشتر کاری را که نباید انجام بدهد را انجام نمی دهد. قطعات دست دوم یا فیک در واقع به گارانتی خواهند خورد و این برای مجموعه اصلا مطلوب نیست، بنابراین هرگز چنین اشتباهی را مرتکب نخواهد شد.

کلینیک مرکزی تعمیرات موبایل البان

مطلب مرتبط: معرفی مرکز تعمیرات موبایل البان 

شاید پیش خودتان بگویید که با راهکار البان، باید هزینه های بیشتری پرداخت کنم و چگونه می توانم به کار البان اعتماد کنم؟ باید برایتان بگوییم که قیمت ها در البان از میانگین شهر تهران کمی پایین تر است. ضمن آنکه موضوع گارانتی خدمات ارائه شده سبب می شود تا البان نتواند کاری به جز بهترین کار را برایتان انجام دهد.

بنابراین اگر گوشی تان مشکلی پیدا کرده، همین الان دست به کار شوید و یک درخواست از طریق نوار ابزار زیر در سایت مرکز تعمیرات موبایل البان ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان البان به رایگان با شما تماس گرفته و در صورت نیاز راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

4 دیدگاه

  • این مورد که پیک ارسال میکنید برای تحویل موبایل خیلی عالیه
    چقدر تو وقت مشتری صرفه جویی میشه
    و اینکه پیک خودتونه و مطمئنه
    دمتون گرم

  • واقعا از علاء الدین تجربه بسیار بدی هست، فقط همین رو بگم که از محیطش هم آدم حس بدی می گیره چه برسه به گرفتن خدمات از اونها

    ممنون از خدمات خوب البان که باهاشون آشنا شدم و کلا فضای تعمیرات موبایل رو عوض کردن

    • سلام
      امیدواریم زمانی برسد که علاالدین هم محیط خوبی بشود. ما نیز از این گونه محیط ها بیزاریم و تلاشمان همواره این بوده که خدمات را آنچنان که لایق آن هستید به شما ارائه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید