رزرو جا در صف با زنبیل، پول، اینترنت و نرم افزار

رزرو جا
نوشته شده توسط البان

صف مسئله ای است که این روزها بسیار وقتگیر بوده و فرصت های زیادی را از شما می گیرد. این مسئله زمانی بیشتر پررنگ می شود که به مسافرتی رفته اید و مدت ماندنتان محدود هست. این در صف ماندن در این زمان ها خیلی بیشتر ناراحت کننده خواهند بود. اما به تازگی گروهی اروپایی بعد از سفری که به نیویورک داشته اند و همین مشکلات را دیده اند نرم افزاری تهیه کرده اند که به واسطه آن می توانید در هر صفی رزرو جا داشته باشید و به ترتیبی که توضیح خواهیم داد از در صف ماندن فرار کنید.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

رزرو جا

نرم افزار زنبیل گذاشتن در صف، اِلـبان

کافیست اپ را دانلود و نصب کنید، هم برای اندروید و هم برای آی او اس موجود هست. جایی را که در نظر دارید بروید، موزه، سینما، رستوران و … را پیدا می کنید. در داخل اپ مدت زمانی که طول می کشد تا به آنجا برسید و میانگین زمان در صف ماندن را به شما گزارش می دهد.

رزرو جا

انتخاب زنبیل، اِلـبان

حال که مکان و میزان انتظار را دیدین، برای رزرو جا در صف می توانید درخواست بدهید. افرادی که به عنوان جایدار (Placer) یا به قول معروف خودمان در نقش زنبیل هستند، برای در صف ماندن به جای شما اعلام آمادگی می کنند. شما یکی را انتخاب می کنید. به مکان مورد نظر که می رسید، بدون انتظار جایتان را عوض کرده و سریعا به کارتان می رسید.

هریک از این زنبیلها نرخی را اعلام می کنند و شما حق انتخاب دارید. یکی را با توجه به عکس و ظاهرش و هرپارامتر مطلوب خودتان انتخاب می کنید. زنبیل انتخابی شما یا لباس مخصوص اپ را پوشیده و یا اینکه در چت با همدیگر نشانه ای از او می گیرید تا در مکان بدون سردرگمی جایتان را راهت پیدا کنید. تعداد افراد از طرف شما (بزرگسال و کودک) هم اهمیت دارد و در این نرخ ها تاثیرگذار هستند.

تمام پرداختها از درگاه اپ انجام می شوند. زنبیل ها هنگامی که در صف می ایستند به افراد اطرافشان می گویند که آنها صرفا جهت رزرو جا در صف ایستاده اند تا هنگامی که شما به محل مورد نظر می رسید مورد بازخواست دیگران قرار نگیرید.

در دو سه روزی که این اپ ارائه شده در شهر نیویورک تعداد 500 نفر به عنوان زنبیل (Placer) در سیستم ثبت نام کرده اند و احتمالا با همه گیر تر شدن این نرم افزار تعدادشان نیز بیشتر شده و مدت زمان انتظار برای پیدا کردن یک زنبیل کاهش خواهد یافت.

البته که این نرم افزار در ایران کارایی ندارد، اما از آنجا که خوانندگان بلاگ اِلـبان تنها مربوط به ایران نیستند لینک های دانلود آن را هم خواهیم گذاشت:

download googleplay DigiDoki download appstore

دیدگاهتان را بنویسید