خداحافظی با آیپاد نانو و آیپاد شافل

آیپاد نانو و آیپاد شافل ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بعد از ده سال، اپل با آیپاد نانو و آیپاد شافل خداحافظی می کند تا تنها آیپاد مورد استفاده، آیپاد تاچ باشد. که احتمالا این یکی هم زیاد عمر نکند.

آیپاد نانو و آیپاد شافل، اِلـبان

در زمان های قدیم تر (تقریبا ده سال پیش) داشتن وسیله ای الکترونیکی که آهنگ پخش کند خیلی جذاب و کارآ بود. اما امروزه با وجود انواع تلفن های هوشمندی که پخش آهنگ کمترین کار آنهاست، داشتن یک پخش کننده مجزا شاید خیلی جالب به نظر نیاید، حتی با توجه به اضافه شدن وسیله همراه به نوعی آزار دهنده هم باشد!

 

خواندنی: تعمیر و رفع مشکلات گوشی آیفون با چند کلیک ساده 

 

اما همه هم نمی توانند تلفن همراه داشته باشند، همچنین شاید نخواهند یا نتوانند گوشی هوشمند داشته باشند، بنابراین شرکت اپل پس از کنار گذاشتن آیپاد نانو و آیپاد شافل ، آیپاد تاچ را با دو برابر ظرفیت قبل همچنان ارائه می کند. پیش از این آیپاد تاچ در ظرفیت های 16 و 64 گیگابایتی موجود بودند، اما حالا خط تولیدشان آیپاد تاچ های با ظرفیت 32 و 128 گیگابایتی تولید می کنند.

آیپاد نانو و آیپاد شافل از سال 2005 رونمایی شدند و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفتند. مخصوصا از جانب کسانی که توانایی تهیه آیفون نداشتند و به واسطه این دو آیپاد می توانستند وارد دنیای اپلی بشوند. اما در سال های اخیر این دو نوع مدل با به روز نشدن، غیرجذاب و قدیمی شدند و زمانش فرارسید تا اپل آنها را کنار بگذارد.

سوال ما این است که آیا شما برای گوش کردن به آهنگ از وسیله دیگری به غیر از گوشی خود استفاده می کنید؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید