ساخت بلک بری آیدی در چند مرحله و به سادگی

بلک بری آیدی
نوشته شده توسط البان

گوشی های بلک بری گوشی های بسیار محبوبی در امریکا محسوب می شوند و بر اساس آمار رسمی سایت های خارجی تعداد کمی از آن ها نیز در سایر کشورها وجود دارد. در ایران عزیزمان نیز عده ای از هموطنان از این مدل خوششان آمده و آن را تهیه می کنند. اما بلک بری همچون آیفون و حتی کمی بیشتر، برای کاربران ایرانی زحمت هایی می سازد. از جمله زحمت های مطرح ساخت بلک بری آیدی است.

ساخت این آیدی یکی از دلایلی است که افراد به تعمیرکاران مراجعه می کنند و از مشکلات نرم افزاری موبایل محسوب می شود. البان در این پست به گونه ای به شما آموزش می دهد که از این مشکل نیز رفع شود.

برخلاف آیفون و اپل آیدی برای ساخت بلک بری آیدی اصلا نیازی به ف-ی-ل-ت-ر شکن و آدرس امریکایی برای حساب بانکی نیست! تنها امکانات مورد نیاز شما یک نام، نام خانوادگی، نام کاربری و در نهایت یک ایمیل است. در ادامه به شما نحوه ساخت بلک بری آیدی را آموزش خواهیم داد.

BlackBerryID-DigiDoki

در ابتدا وارد سایت بلک بری شده و به قسمت ساخت بلک بری آیدی وارد شوید (Black Berry ID). در این صفحه در ابتدا از شما اطلاعاتتان را می خواهد.

به ترتیب نام، نام خانوادگی، نام نمایشی (نامی که از شما به بقیه نشان داده خواهد شد)، یک نام کاربری و همچنین رمز عبور را وارد کنید.

در مرحله بعد از شما می خواهد که برای امنیت بیشتر سوالی را تعیین کنید تا در صورت فراموش کردن رمز عبور، فقط شما که پاسخ سوال را می دانید بتوانید رمز عبورتان را بازیابی کنید (این قسمت را با سوال و جوابی پر کنید که جوابش را فراموش نخواهید کرد)

در انتها بعد از پر کردن تمام فیلدها روی submit بزنید. یک ایمیل تایید برایتان ارسال می شود و به همین سادگی بلک بری آیدی شما درست شده است و می توانید با ایمیل و رمز عبوری که تعیین کرده اید وارد آن شوید و نرم افزارهای مختلف را دانلود کنید.

گروه اِلـبان به تمامی دارندگان گوشی های موبایل این توصیه را دارد که حتما آیدی های مختص به خود را درست کنید، جیمیل برای اندروید داران، اپل آیدی برای آیفون داران، اکانت مایکروسافت برای ویندوز فونی ها و بلک بری آیدی برای بلک بری داران. استفاده از آیدی دیگران می تواند ضررهای زیادی از جمله از بین رفتن امنیت اطلاعات و همچنین از کار افتادن گوشی را به همراه داشته باشد!

3 دیدگاه

  • بله . من هم با این موافق هستم .
    گروه دیجی دکی به تمامی دارندگان گوشی های موبایل این توصیه را دارد که حتما آیدی های مختص به خود را درست کنید، جیمیل برای اندروید داران، اپل آیدی برای آیفون داران، اکانت مایکروسافت برای ویندوز فونی ها و بلک بری آیدی برای بلک بری داران.

دیدگاهتان را بنویسید