تلگرام 4.3 و 1.1.21 رایانه، به روز رسانی جدید تلگرام

تلگرام 4.3 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در روز سوم سپتامبر تلگرام به روز رسانی جدیدی را ارئه نمود و درگوشی های تلگرام 4.3 و در رایانه ها تلگرام 1.1.21 را عرضه کرده است. احتمالا اگر شما این به روز رسانی را انجام داده باشید، متوجه تغییراتی شده اید که در ادامه این تغییرات را کاملا برایتان شرح خواهیم داد.

 

مرتبط: انواع مشکلات مرتبط با تلگرام موبایل و راه حل های آن را بخوانید

 

در تلگرام 4.3 تعداد اعضای یک گروه از حداکثر 200نفر در سال 2015 (آغاز کار تلگرام) به ده هزار نفر رسیده است. همانطور که قبلا هم آموزش داده ایم می توان شخصی را در گروه مخاطب مستقیم قرار داد تا برایش یک پیغام مستقیم در گروه برود. اما اگر ما مورد خطاب قرار گرفته باشیم و در همان ابتدا که اعلان می آید چک نکرده باشیم، بعدا خیلی مشکل خواهد بود که آن پیغام را بیابیم. در به روز رسانی جدید این مشکل هم برطرف شده است. در تلگرام 4.3 هنگامی که شخصی شما را در گروهی مورد خطاب قرار می دهد، جلوی آن گروه یک علامت @ نمایان می شود. این مورد خطاب قرار گرفتن هم میتواند از طریق خطاب مستقیم باشد و هم از طریق ریپلای کردن به یکی از پیغام های شما.

Telegram 4.3-1-DigiDoki

هنگامی که وارد گروه شوید یک گزینه @ کنار چت ها برایتان ایجاد شده که با زدن روی آن می توانید به خطاب هایی که به شما شده است بروید.

یکی دیگر از امکانات جدید در تلگرام 4.3 گزینش استیکرهاست. به این معنی که استیکرهایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهید را به عنوان استیکر محبوب انتخاب می کنید و دفعات بعدی در پنل استیکرها یکی ردیف تحت عنوان استیکرهای محبوب خواهید داشت که از طریق آن به راحتی به آن استیکرها دسترسی خواهید داشت.

تلگرام 4.3 اِلـبان

در گروه هایی که بیش از 100 نفر عضو دارند، می توانند یک پک از استیکرها را به عنوان استیکر گروه انتخاب کنند و بدون آنکه نیازی باشد که همه اعضا آن را دانلود کنند می توانند از آن استفاده نمایند

دعوت کردن از دوستانی که در تلگرام نیستند شکل و شمایل جدید به خودش گرفته.

قبلا که می توانستید فیلمی را کوچک کنید و هم آن را تماشا کنید و هم سایر چتها را، حالا می توانید در بین ویدیوها هم سیر کنید و از این ویدیو به ویدیوی بعدی بروید.

در هنگام تماس صوتی تلگرام، کیفیت و قدرت سیگنال را می توانید مشاهده کنید.

در iOS هر عکسی را قبل از ارسال می توانید ادیت کنید.

در اندروید می توانید هنگام مشاهده عکس می توانید به محلی که آن عکس پست شده بوده بروید.

در اندروید، می توانید با طولانی تر نگه داشتن یک پیغام، آن را به بیش از یک نفر فوروارد کنید.

در اندروید، اگر تعداد زیادی پیغام نخوانده داشته باشید، در تلگرام 4.3 سرعت بارگذاری آنها بسیار بیشتر شده است.

به روز رسانی 1.1.21 در رایانه های شخصی هم همین ویژگی ها (آنهایی که امکان ارائه در رایانه را دارند) را پیدا کرده است.

منبع: Telegram

دیدگاهتان را بنویسید