همانطور که وعده داده شده بود دیشب به روز رسانی iOS 11 به صورت جهانی عرضه شد

به روز رسانی iOS 11
نوشته شده توسط البان

شرکت اپل در کنفرانس سپتامبر اعلام کرد که iOS 11 از 19ام سپتامبر در اختیار کاربران اپلی قرار خواهد گرفت. اپل به وعده اش عمل کرده و دیشب (19 سپتامبر) ساعت 21:30 به روز رسانی iOS 11 را به طور همزمان برای تمامی دستگاه های با قابلیت پشتیبانی از این به روز رسانی ارائه نمود.

برای دانلود و نصب این به روز رسانی کافی است در بخش تنظیمات گوشی به بخش general رفته و از بخش Software Update به روز رسانی جدید را دانلود کنید. مهم هست که در طول مدت دانلود، اینترنتتان قطع نشود. قطع شدن اینترنت یعنی دانلود کردن مجدد از ابتدای کار.

وقتی دانلود تمام شود، با بیشتر بودن باطری گوشی از میزان 50درصد و یا در برق بودن، می توانید به روز رسانی جدید را نصب نمایید.

مانند همیشه توصیه اکید داریم که حتما حتما قبل از نصب به روز رسانی iOS 11 از اطلاعات خود پشتیبان گیری نمایید و رمز اپل آیدی خود را به یاد داشته باشید.

بعد از نصب به روز رسانی نیز نیاز به اینترنت دارید تا رمز و اطلاعاتتان چک شود.

یک توصیه مهم دیگر این است که حتما صبر کنید و بگذارید حداقل ده روزی بگذرد و بعد اقدام به دانلود و نصب به روز رسانی iOS 11 نمایید. بعد از رفتن استیو جابز از اپل، به روز رسانی ها خیلی مورد دار بوده اند و تعدادشان زیاد بوده است. بهتر است کمی صبر کنید و مراقب هزینه اینترنت خود باشید تا مجبور نباشید حجم زیادی را مجددا دانلود نمایید.

iOS 11 با حجم 1.9گیگی، بر روی گوشی های آیفون ۵اس به بعد، آیپد های مینی ۲ به بعد و آیپاد نسل ۶ام قابل نصب خواهد بود.

با مطالعه مقاله به روز رسانی آیفون و مشکلات احتمالی آن می توانید علاوه بر یادگیری نحوه به روز رسانی، اینکه چگونه با اینترنت خط گوشی را به روز کنید نیز آشنا شوید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید