آیا آیفون شما هم مدام ریست می شود؟ حل مشکل ریست شدن آیفون

مشکل ریست شدن آیفون دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

کاربران زیادی گزارش داده اند که هنگام کار با گوشی آیفونشان ناگهان ریست می شود. این موضوع خیلی آنها را ناراحت و دلگیر کرده و راه حلی نمی توانند پیدا کنند. اما راه حل مشکل ریست شدن آیفون خیلی ساده هست.


 راه حل مشکل ریست شدن آیفون خیلی ساده هست


در ساعت 00:15 روز 2 دسامبر بود که این مشکل برای آیفون دارانی که iOS 11.1.2 روی گوشی شان نصب بود بوجود آمد. گوشی در وسط یا ابتدای کار با هر اپی ریست شده و به صفحه بازگشایی قفل صفحه منتقل می شوید. این مشکل ریست شدن آیفون خیلی ناگهانی بود و برای حل آن نیز خیلی سریع وارد عمل شده و به روز رسانی iOS 11.2 را ارائه داد!

با به روز رسانی اخیر اپل که تقریبا ساعاتی بعد از بوجود آمدن مشکل ریست شدن آیفون ارائه شد، این مشکل حل می شود اما باز مشکلی دیگر ایجاد می شود و این بار برای کاربران آیفون ایکس (10). قابلیتی که اپل به آن کلی می نازد.

با به روز رسانی iOS 11.2 دیگر فیس آی دی (بازگشایی قفل با تشخیص چهره) در آیفون ایکس از کار افتاد. که البته راه حل آن هم موجود هست. کافیست دکمه ولوم و پاور (دکمه کناری) را با هم نگه داشته و گوشی را کاملا خاموش کنید و بعد مجددا با زدن دکمه پاور روشنش کنید تا درست شود.

این است سریال ادامه دار باگ های شرکت اپل بعد از مرگ استیو جابز که در بازار رقابتی امروز خیلی می تواند برای اپل گران تمام شود. اما نگران نباشید. هر مشکلی که داشتین، نرم افزار یا سخت افزار گوشی آیفون، البان همواره کنار شما خواهد بود!

اگر هنوز گوشی خود را به روز نکرده اید، توصیه داریم حتما پست به روز رسانی آیفون را مطالعه کنید تا تمام مشکلات احتمالی به روز رسانی و حتی به روز رسانی با اینترنت گوشی را یاد بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید