iOS 11.2.5 به روز رسانی جدید اپل برای گوشی های آیفون

iOS 11.2.5 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

ساعاتی پیش شرکت اپل یک به روز رسانی دیگر تحت عنوان iOS 11.2.5 را ارائه کرده است. پیش از این نیز به روز رسانی های زیادی از جانب اپل معرفی شده. متاسفانه این آپدیت هفتم و یا هشتم شرکت اپل از زمان ارائه iOS 11 در پاییز امسال، تقریبا چهار ماه پیش می باشد.


باید منتظر به روز رسانی های دیگری هم باشیم


اپل در شرایط کنونی تقریبا هر سه هفته یک بار یک به روز رسانی جدید برای برطرف کردن باگ های به روز رسانی قبلی ارائه می دهد که این امر خیلی از کاربران را ناراحت کرده. اما بگوییم از تغییرات در iOS 11.2.5

پشتیبانی از HomePod یکی از اصلی ترین امکانات اضافه شده هست. علاوه بر این در کشورهای امریکا، انگلیس و استرالیا هم سیری می تواند اخبار را بخواند. اینها امکانات جدید هستند اما بگوییم از باگ های رفع شده توسط iOS 11.2.5

Image result for steve jobs

مشکل عدم نمایش کامل اطلاعات در اپ تماس تلفنی، مشکل از بین رفتن نوتیفیکیشن ایمیل ها در آیفون 10، مشکل ترتیب نادرست و به هم ریختگی زمانی چت های پیامکی، مشکل عدم کار کردن دکمه های کنترل موسیقی هنگام استفاده در ماشین و مشکل اعلام نشدن سطح باطری ایرپادها.


مرتبط: نحوه انجام به روز رسانی آیفون


خلاصه کلی مشکل رفع شده و البته مانند همیشه گفته شده که برخی اطلاحات امنیتی هم در این به روز رسانی انجام شده است. اما اپل قول داده بود مشکل کند شدن گوشی ها را به خاطر ضعیف شدن باطری، رفع کند و انتخاب را به عهده کاربر بگذارد که در iOS 11.2.5 چنین چیزی ارائه نشده است. یعنی کاربر بتواند انتخاب کند بین دو گزینه: گوشی با توجه به عملکرد باطری کار کند (اگر باطری کمی ضعیف شده گوشی نیز کند شود تا عمر نگهداری شارژ گوشی بیشتر بماند و یا صرف نظر از وضعیت باطری گوشی همیشه در حالت عادی و کامل خود کار کند)

این بدان معناست که باید منتظر به روز رسانی های دیگری هم باشیم که متاسفانه از بعد از استیو جابز خیلی زیاد و آزار دهنده هستند. اما نگران نباشید در صورت بروز هرگونه ایراد برای نرم افزار گوشی خود و یا ایرادات سخت افزاری همچون شکستن صفحه نمایش گوشی آیفونتان به راحتی از سامانه تعمیرات موبایل البان می توانید در ابتدا مشاوره رایگان دریافت کرده و سپس در صورت نیاز کار تعمیرات خود را به این تیم حرفه ای و متخصص بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید