iOS 11.3 و ویژگی های که این نسخه برای گوشی آیفون

iOS 11.3 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

باز هم داستان تکراری به روز رسانی های پی در پی اپل بعد از استیو جابز برای پوشاندن باگ های نسخه های قبلی و این بار iOS 11.3 آمده تا بسیاری از شکایات iOS 11.2 را تمام کند، اما باید دید که در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد.

یکی از ویژگی ها مربوط به آیفون ده است و قابلیت فیس آی دی آن که باعث می شود والدین بتوانند بعد از یک بار وارد کردن رمز خود از دفعات بعدی با کمک فیس آیدی اپ از اپ استور دانلود و نصب نمایند.

 نحوه انجام به روز رسانی در آیفون و مشکلات احتمالی آن را حتما قبل از اقدام برای به روز رسانی مطالعه کنید

مهم ترین و حیاتی ترین ویژگی برای شرکت اپل اضافه شدن امکاناتی در بخش باطری و عملکرد گوشی است. بعد از به روز کردن گوشی خود اگر در تنظیمات به بخش باطری گوشی وارد شوید، یک گزینه جدید خواهید دید به نام Battery Health. وقتی وارد آن شوید دو مورد به شما نشان داده می شود. یکی حداکثر ظرفیت باطری (Maximum Capacity) که می گوید باطری شما چند درصد حالت اولیه اش کارایی دارد و دیگری سرعت عملکرد گوشی شما. در iOS 11.3 اگر باطری گوشی شما ضعیف شده باشد، یک گزینه در این بخش اضافه می شود که شما انتخاب کنید بین سرعت عملکرد گوشی و یا مدت زمان نگاه داشتن شارژ باطری. یعنی یا گوشی شما مانند گذشته با سرعت کار کند، که طبیعتا به معنای زودتر خالی شدن شارژ باطری است و یا اینکه اگر برایتان سرعت بالاتر مهم نیست، با انتخاب سرعت پایین تر طول عمر و زمان نگه داشتن شارژ باطری را افزایش می دهید.
iOS 11.3 اِلـبان  iOS 11.3 اِلـبان

مورد دیگر که باز هم مربوط به آیفون ده هست در مورد واقعیت مجازی و انیموجی هاست که در این زمینه به روز رسانی و بهینه سازی دارد.

مورد دیگر در iOS 11.3 اضافه شدن امکانی جالب در اپ سلامت اپل هست. البته این قابلیت در ایران کاربردی ندارد، اما از این قرار هست که شما با فعال کردن آن می توانید اطلاعات سلامتی خود را از مراکز درمانی تعریف شده در اپ جمع آوری کنید و به اصطلاح پرونده های پزشکی خود را در یک جا در گوشی خود داشته باشید!

در اپ استور هم به روز رسانی تاثیراتی داشته. حتما ندانستن اندازه به روز رسانی های اپ های مختلف برایتان ناراحت کننده بوده، اینکه نمیشد فهمید که هر به روز رسانی برای هر اپ چه حجمی دانلود خواهد کرد. اما دیگر نگران نباشید. در iOS 11.3 پایین هر اپی که نسخه به روز تری دارد می توانید اندازه حجم مورد نیاز برای دانلود را ببینید. ضمنا در iOS 11.3 می توانید نظرات دیگران را برحسب موارد موجود دسته بندی کنید.

iOS 11.3 اِلـبان iOS 11.3 اِلـبان

در نرم افزار خبر نیز حالا می توانید دمای بیرون و فیلم های مربوط به خبر مورد علاقه تان را ببینید

اگر از اپ موسیقی اپل استفاده می کنید می توانید از این پس نماهنگ ها را هم به صورت لیست وار ببینید

نکته دیگر در مورد اعلام استفاده اپ و گوشی از اطلاعات شما است. برای اولین بار بعد از به روز کردن گوشی وقتی که از اپی استفاده می کنید به شما تذکر داده می شود که این اپ می خواهد از اطلاعات شما استفاده کند و به شما این آگاهی داده می شود که اگر نخواستین به آن اجازه ندهید و از اپ استفاده نکنید.

iOS 11.3 اِلـبان

به روز رسانی های امنیتی کوچکی هم در این نسخه هستند.

گوشی های آیفون 5اس به بعد می توانند از این نسخه استفاده کنند، اما با توجه به اینکه نسخه بتا (آزمایشی) iOS 11.4 اخیرا رونمایی شده است توصیه داریم که عجله نکنید! اما اگر در فرآیند به روز رسانی گوشی خود به مشکل برخوردید و یا نیاز به مشاوره در خصوص تعمیرات موبایل آیفون خود داشتید به راحتی از طریق لینک زیر می توانید از خدمات مشاوره رایگان سامانه تعمیرات موبایل البان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید