هک شدن اکانت اینستاگرام و راه های پیشگیری از آن

هک شدن اکانت اینستاگرام دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

چند روزی است که از سراسر دنیا گزارشاتی مبنی بر هک شدن اکانت اینستاگرام افراد به گوش می رسد و اینکه دسترسی شان محدود می شود و هکر ها امان نمی دهند. این موضوع به تایید اینستاگرام رسیده و در ادامه روند نزولی سهام فیس بوک، این موضوع هم برایش گران تمام خواهد شد.

افراد زیادی در توئیتر در مورد هک شدن اکانت اینستاگرام خود توییت کرده اند. مسئولین مربوطه هم گفته اند که اصلا معلوم نیست که هکرها از چه راهی وارد شده اند.

در اکثر مواردی که هک شده اند، از رمز دوتایی استفاده نشده است. هر چند که این موضوع هم کاملا پیشگیرانه نیست.

برای مقابله توصیه شده که افراد در ابتدا رمز اصلی خود را تغییر دهند. این رمز به گونه ای باشد که با هیچ یک از اکانت های دیگرشان مشترک نباشد.

مطلب مرتبط: بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اقدام بعدی استفاده از رمز دوتایی احراز هویت است. درست است که کاملا مانع از هک شدن نشده، اما کار هک کردن را خیلی سخت تر می سازد.

اما توصیه خیلی مهم تر اینکه اگر عکس هایی دارید که نگران هستید در صورت هک شدن اکانتتان به دست دیگران بیفتد، از آنها پشتیان گرفته و از اکانتتان حذف کنید. روش پشتیبان گیری را در پستی دیگر به صورت کامل توضیح داده ایم. ضمنا اگر پست عجیبی از دوستتان دیدید، قبل از هر پیش داوری، احتمال بدهید که اکانت او نیز هک شده باشد!!

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از اینستاگرام و یا رفع مشکلات رایج در استفاده از اینستاگرام موبایل می توانید به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید و یا سوال خود را در پایین همین پست بنویسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان سوال شما را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید