محصولات 2019 اپل چه هستند؟ در روز 21 شهریور اپل چه محصولاتی را معرفی کرد؟

محصولات 2019 اپل دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

همانطور که وعده داده شده بود، محصولات 2019 اپل در روز 12 سپتامبر معادل با 21 شهریور رونمایی شد. در این پست می خواهیم در رابطه با محصولات 2019 اپل یک توضیح مختصر بدهیم.

اپل واچ سری 4

علاوه بر به روز رسانی نرم افزاری این بار اپل واچ با صفحات بزرگتری ارائه خواهند شد. این صفحات بزرگتر و نرم افزار جدید ویژگی های جالبی برای صاحبان خود فراهم می آورند. ترکیبات الکترونیکی پشت ساعت های جدید این امکان را به شما می دهند تا بتوانید همواره برای رصد سلامتی خود از یک ECG کامل بهره ببرید. درصورت بروز هر گونه مشکلی قلبی و ضربانی، ساعت به شما هشدار می دهد. که در کنار سایر ویژگی های سلامتی اپل واچ، این محصول حسابی مراقب سلامت شما خواهد بود.

محصولات 2019 اپل اِلـبان

یک ویژگی جالب دیگر آن این است که در صورت افتادن شما بر روی زمین و صدمه دیدنتان (یعنی نتوانید بلافاصله بلند شوید) پیغامی به افراد از پیش تعیین شده ارسال خواهد شد و امکان تماس با فوریتهای پزشکی در اختیارتان قرار داده می شود. در این پیغام موقعیت مکانی شما نیز گزارش داده می شود!

این ساعت ها از تاریخ 14سپتامبر پیش فروش شده و از 21 ام سپتامبر ارائه خواهند شد.

گوشی های آیفون جدید!

سه نوع گوشی آیفون XS، XS max و XR از محصولات 2019 اپل به حساب می آیند.

دو گوشی XS و XS max با صفحه نمایش های OLED در واقع نسل بعدی آیفون ده به حساب می آیند. در ابعاد 6.5 و 5.8 اینچی گوشی های بزرگی محسوب خواهند شد. با رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی از 999دلار به بالا (خیلی بالا) قیمت گذاری شده اند.

محصولات 2019 اپل اِلـبان

آیفون XR با صفحه نمایش معمولی همیشگی آیفون ها همراه خواهد بود. سایز 6.1 اینچی و با یک دوربین و با تنوع رنگی زیاد ارائه خواهد شد.

دو مدل XS از 14سپتامبر پیش فروش شده و از 21 ام سپتامبر ارائه خواهند شد و مدل XR از 19 اکتبر پیش فروش و 26ام تحویل خواهد شد.


مرتبط: گوشی آیفون را خودتان تعمیر کنید!


به روز رسانی iOS 12 و کلی ویژگی های جدید

به روز رسانی جدید آیفون که از 17 سپتامبر ارائه خواهد شد با کلی ویژگی جدید خواهد آمد که سعی خواهیم کرد در پستی جداگانه به آن بپردازیم.

به روز رسانی Mojave برای سیستم عامل های مک

در این روز مک های جدید به عنوان محصولات 2019 اپل معرفی نشدند، اما یک به روز رسانی نرم افزاری قوی می تواند جای آن را بگیرد. این به روز رسانی از 24ام سپتامبر ارائه خواهد شد.

این بود توضیحی مختصر از آنچه در کنفرانس 2019 اپل رخ داد. امیدواریم که در استفاده از گوشی موبایل آیفون خود هیچ گاه به مشکل برنخورید ولی در صورتیکه نیاز به رفع مشکل و تعمیر گوشی آیفون خود داشتید می توانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت درخواست تعمیر موبایل آیفون نمایید تا در کمترین زمان کارشناسان البان با شما تماس گرفته و مشاوره های رایگان را ارائه نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید