قفل شدن اپل آیدی گوشی آیفون

قفل شدن اپل آیدی دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

درمیان درخواست های ثبت شده در سامانه البان و همینطور گزارش های دیده شده در اینترنت، این روزها کاربران آیفونی گاها دچار مشکلی می شوند تحت عنوان قفل شدن اپل آیدی گوشی آیفون که اجازه دسترسی به خیلی از چیزها از آنها گرفته می شود. راهکار این مشکل چیست؟

اگر شما هم آیفون دارید، ممکن است عددی را روی آیکون تنظیمات گوشی خود ببینید. این عدد می خواهد به شما بگوید یک موردی هست که باید به آن رسیدگی کنید. ممکن است این مورد به روز رسانی باشد و یا مسائلی از این قبیل. اما اخیرا گزارشات زیادی از سراسر دنیا رسده که این عدد می گوید که باید برای دسترسی به تمام امکانات مجدد به اپل آیدی خود وارد شوید و رمزتان را وارد کنید. هرچه تلاش می کنید می گوید این رمز اشتباه است یا که هیچ تغییری حاصل نمی شود.

شرکت اپل هنوز زیر بار این موضوع نرفته که این یک باگ است در میان گوشی های آیفون چون مدعی است که این مشکل همه گیر نشده است و گفته که رمز را عوض کنید مشکل حل خواهد شد و نیازی به آپدیت امنیتی و این حرفها نیست.


مرتبط: تغییر رمز اپل آیدی درصورت فراموشی آن


چند بار تلاش و دریافت پیغام اشتباه بودن رمز باعث قفل شدن اپل آیدی شما می شود. اصلا نگران نباشید، البته اگر اپل آیدی شما با ایمیلی قابل دسترس ساخته شده باشد! اگر اپل آیدی را با ایمیلی ساخته باشید که در دسترستان است کافی است به آدرس iforgot.apple.com بروید و از آنجا اقدام به تغییر رمز اپل آیدی خود کنید.

مطلب مرتبط: آموزش رایگان و بسیار ساده ساختن اپل آیدی با ایمیل خود

اما اگر اپل آیدی شما با ایمیل خودتان نباشد، آنگاه هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. از هرچه روی گوشی دارید پشتیبان گیری کنید. از گوشی استفاده بکنید اما هرگز کاری نکنید که از شما رمز اپل آیدی بخواهد. این گوشی را دیگر نمی توانید بفروشید چون نمی توانید آن را ریست فکتوری بکنید. البته به کمک یک اپل آیدی دیگر می توانید اپ دانلود کنید و برای آپدیت کردن قبلی ها مجبور خواهید بود آنها را پاک کنید و با اپل آیدی جدید مجدد نصبشان کنید.

به تمامی عزیزانی که گوشی آیفون دارند، توصیه اکید داریم که هر چه زودتر یک اپل آیدی با ایمیل خودتان درست کنید و تا رمز اپل آیدی قبلی خراب نشده به اپل آیدی جدید با ایمیل خودتان کوچ کنید.

کلام پایانی

اما چنانچه باز هم حواستان نبوده و از اپل آیدی کارتی استفاده کرده اید و با مشکل قفل شدن اپل آیدی گوشی آیفون خود مواجه شده اید، ممکن است راهی برای درمان وجود داشته باشد. در صفحه تعمیرات موبایل آیفون  یک درخواست رایگان ثبت نمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید