رمز کارت سوخت را فراموش کردی؟ اصلا نگران نباش!

رمز کارت سوخت دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بعد از آغاز به ثبت نام برای کارت سوخت المثنی برای افرادی که کارت سوختشان گم کرده اند، این سوال برای دارندگان کارت سوخت پیش آمده که در صورت فراموش کردن رمز کارت سوخت چه باید بکنند؟ آیا باید مانند سایرین اقدام به گرفتن کارت سوخت المثنی کرد؟ آیا روشی برای بازیابی رمز کارت سوخت وجود دارد؟ در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

به صورت کلی هر مشکلی که برای کارت سوختتان پیش بیاید باید به پلیس +10 مراجعه کنید. در آنجا تمام کارهای مربوط به کارت سوخت انجام خواهد شد. اما در این روزها که صحبت از آغاز مجدد طرح سوختگیری تنها به واسطه کارت سوخت است، با وجود ثبت نام به روش های غیر حضوری سایت، اپ و کد دستوری در موبایل، باز هم مراکز پلیس +10 شلوغ هستند.

مطلب مرتبط: فرآیند درخواست کارت سوخت المثنی

اصلا نگران نباشید. اگر شما کارت سوخت قدیمی خود را دارید و رمز آن را فراموش کردید، اصلا نیازی به هیچ اقدامی ندارید. به محض آنکه سوختگیری با کارت سوخت مجدد آغاز شود، برای اولین بار که کارت سوخت خود را در جای آن در جایگاه سوخت قرار دهید، اولین کاری که باید انجام بدهید و از شما خواسته می شود این است که یک رمز برای کارت سوختتان تعیین کنید. اصلا نیازی به دانستن رمز قبلی ندارید.

رمز کارت سوخت

در حالت کلی رمز کارت سوخت ها چهار رقم آخر فردی است که نامش روی کارت نوشته شده است. نگفتیم مالک ماشین، چون شاید شما ماشین را به صورت دست دوم خریداری کرده اید و کارت به نام شخص دیگری باشد. در این حالت اصلا نیازی نیست که برای کارت سوخت المثنی اقدام کنید و به راحتی می توانید با همان کارت سوخت اولی اقدام به سوخت گیری نمایید.

نکته مهم: اگر کارت سوخت خود را گم کرده اید حتما از یکی از روش های گفته شده اقدام به گرفتن کارت سوخت المثنی کنید. اگر کارت دست کسی باشد رمز قبلی هیچ پیشگیری خاصی انجام نخواهد داد و او نیز می تواند از کارت شما بدون دانستن رمز قبلی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید