باز کردن فایل زیپ در آیفون

باز کردن فایل زیپ در آیفون دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

یکی از مسائل مورد توجه باز کردن فایل زیپ در آیفون است. اگر دقت کرده باشید فایل های زیپ خیلی در گوشی های آیفون شناخته شده نیستند، به خصوص قبل از iOS 11 که حتما نیاز به نصب یک برنامه زیپ باز کن بود. این موضوع باعث مراجعه عده ای به بخش تعمیرات موبایل آیفون البان شده است و برای همین این پست را برایتان مهیا کردیم.

برای باز کردن فایل زیپ در آیفون اگر نسخه iOS گوشی شما 11 باشد، دیگر نگرانی ندارید. در iOS 11 برنامه ای به صورت پیش فرض روی گوشی شما نصب می شود، تحت عنوان Files که به واسطه آن به راحتی می توانید فایل های زیپ را باز کنید. اگر در سافاری یک فایل زیپ را دانلود کرده باشید، گزینه Open in Files در پایین صفحه دیده می شود که می توانید با انتخاب آن محتویات فایل زیپ را در برنامه مورد نظر ببینید.

مطلب مرتبط: رایگان اپل آیدی برای دانلود از اپ استور

اما اگر بخواهید به غیر از باز کردن فایل زیپ در آیفون ، فایل زیپ بسازید، دیگر Files مورد استفاده نیست و بایستی یک اپ دیگر جانبی دانلود و نصب نمایید. در ادامه چند اپ برای این منظور معرفی خواهیم کرد:

برنامه iZip

باز کردن فایل زیپ در آیفون اِلـبان

این برنامه به صورت رایگان به شما اجازه می دهد تا علاوه بر باز کردن فایل زیپ، بتوانید چند فایل را به صورت زیپ دربیاورید. این اپ در نسخه اندروید هم موجود هست. نسخه پولی هم دارد، که برای بازکردن و ایجاد فایل زیپ همان نسخه رایگان کار شما را به راحتی راه می اندازد.

لینک دانلود برنامه

برنامه Zip Viewer

باز کردن فایل زیپ در آیفون اِلـبان

این برنامه نیز رایگان است. به راحتی با استفاده از آن می توانید فایل های زیپ را باز کنید و یا زیپ هم بکنید. از انواع فایلها پشتیبانی  می کند که دیگر نیاز به نصب یا استفاده از اپ های جانبی برای دیدین فایل های باز شده از حالت زیپ ندارید.

لینک دانلود برنامه

برنامه Easy zip

باز کردن فایل زیپ در آیفون اِلـبان

برنامه سومی که به شما معرفی می کنیم، برنامه رایگان Easy zip است. این برنامه نیز همچون برنامه های دیگر فایل های زیپ را باز می کند. این برنامه نیز از بسیاری از فرمت های فایلی، فیلمی و … پشتیبانی می کند.

لینک دانلود برنامه

دیدگاهتان را بنویسید