گوگل پلاس از 11ام اسفند از میان ما خواهد رفت! با اطلاعاتمان چکار کنیم؟

گوگل پلاس دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بعد از آنکه گوگل متوجه شد در زمینه گوگل پلاس موفق نبوده و نتوانسته در گردونه رقابت جایگاه خوبی کسب کند، تصمیم به جمع آوری و تعطیل کردن این بخش شد و اگر شما هم صفحه ای در گوگل پلاس داشته باشید، ایمیل این اقدام را حتما در جیمیل خود دریافت کرده اید و از شما خواسته شده تا در صورت نیاز اقدامات لازمه را تا پیش از 11 اسفند برابر با 2 آوریل انجام دهید.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

گوگل + خیلی مورد توجه قرار نگرفت. با وجود رقبایی نظیر اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک و … کمتر کسی به سمت آن تمایل نشان داد. بنابراین گوگل تصمیم گرفت انرژی بکار رفته در آن بخش را بازگردانی کند و تصمیم به بستن این بخش گرفت.

مطلب مرتبط: برنامه های بسیار کاربردی آنلاین گوگل

اگر اطلاعاتی که روی گوگل پلاس دارید برایتان مهم است، با ما همراه باشید تا نحوه دانلود کردن و ذخیره آنها را برایتان شرح دهیم. ابتدا به صفحه Takeout گوگل باید بروید. در این صفحه مواردی که می توانید ذخیره کنید دیده می شوند. مواردی که مانند عکس زیر دیده می شوند را برایتان به تفکیک شرح می دهیم:

گوگل پلاس اِلـبان

  • اولین مورد که با +1 نشان داده شده است، شامل صفحات و سایت هایی است که به اصطلاح لایک کردید. یا در اصطلاح گوگل پلاسی دایره (circle) قرمز آنها را انتخاب کرده اید.
  • مورد بعدی دوایر گوگل در واقع همان دوستان و مخاطبان شما در گوگل پلاس محسوب می شوند.
  • مورد سوم یا Communities گروه هایی هستند که در آنها به عضویت در آمده اید.
  • و بلاخره مورد آخر، Streams تمام پست های شما و همچنین کامنت ها و نظراتی است که شما در پای پست دیگران گذاشته اید.

بعد از انتخاب موارد مورد نظر گزینه NEXT را انتخاب کنید. در صفحه بعدی نحوه دریافت این موارد را تعیین می‎کنید. اینکه فایل به صورت زیپ باشد، حداکثر حجم هر فایل چقدر باشد (چنانچه بیشتر شود، به تعدادی فایل کوچکتر با این عدد تبدیل می شود) و در انتها نحوه دریافت این فایل ها را تعیین می کنید.

گوگل پلاس اِلـبان

گزینه مربوط به نحوه دسترسی چند امکان به شما می دهد، یا به صورت جداگانه فایل ها را از طریق ایمیل خود دانلود کنید، و یا آنها را در هریک از فضاهای ابری در اختیارتان بارگذاری نمایید.

گوگل پلاس اِلـبان

در انتها با انتخاب گزینه Create Archive موارد انتخاب شده در مرحله ابتدایی در جایی که در انتها تعیین کرده اید قابل دسترسی خواهند بوند.

دیدگاهتان را بنویسید