تعویض صفحه نمایش شکسته گوشی موبایل تا چه حد واجب است؟

تعویض صفحه نمایش دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

امروزه گوشی های موبایل به ادوات جدانشدنی از ما تبدیل شده اند. علاوه بر کارکرد ارتباطی، دریچه به فضای مجازی و تمامی کاربردهای آن هستند. خراب شدن گوشی موبایل می تواند آزار دهنده باشد. یکی از موارد بسیار شایع در خرابی های گوشی شکسته شدن صفحه نمایش آن است. در این پست می خواهیم در رابطه با ضرورت تعویض صفحه نمایش شکسته و روش های موجود برای انجام آن برایتان توضیحاتی ارائه نماییم.

چه کسانی بیشتر به تعویض صفحه نمایش احتیاج پیدا می کنند؟

با توجه به آمار منتشره از سوی تیم البان، یکی از موارد زیاد خرابی های گزارش شده، شکستگی صفحه نمایش بوده که این آمار در میان بانوان 4% بیشتر از آقایان بوده است. افتادن گوشی هنگام درآوردن آن از کیف و جیب، برخورد با دیگران هنگام صحبت و افتادن گوشی بر روی زمین، بازی کردن کودکان با گوشی و … همگی از عواملی هستند که می توانند باعث شکستگی صفحه نمایش گوشی شوند.

اما حالا وقتی که صفحه نمایش گوشی می شکند چه باید کرد؟ آیا تعویض صفحه نمایش امری ضروری است؟

ضرورت تعویض صفحه نمایش چقدر است؟

در رابطه با ضرورت تعویض صفحه نمایش باید بگویم که اگر می خواهید همچنان از گوشی خود استفاده کنید و مدتی طولانی از آن بهره ببرید، بایستی صفحه نمایش شکسته گوشی خود را قطعا تعویض نمایید.

ممکن است بگویید که من الان یکی دو ماهی هست که دارم از گوشی صفحه شکسته ام استفاده می کنم و هیچ مشکلی پیش نیامده!؟ پس چرا آن را عوض کنم؟ حق با شماست. گوشی شما در صورتی که تاچ آن آسیب ندیده باشد کار خواهد کرد، اما گوشیتان قطعا همچون گذشته نخواهد بود.

با وجود ترک ها امکان نفوذ آب و گرد و خاک به داخل گوشی بسیار زیاد می شود. که این امر خود منجر به خرابی مدارات داخلی گوشی و در نتیجه از کار افتادن گوشی شما می شود. اگر گوشی شما مجددا بر زمین بیفتد یا ضربه ببییند، دیگر صفحه نمایشی ندارد تا از بخش های داخلی محافظت کند! هنگام مکالمه و گرم شدن گوشی ممکن است قطعات شکسته صفحه نمایش کمی جابجا شوند و به خود شما آسیب وارد کنند.


اگر خدای ناکرده صفحه نمایش گوشی شما شکست، حتما درخواستی در سایت www.elbaan.com بگذارید.


بهترین روش تعویض صفحه نمایش چیست؟

خلاصه تعویض صفحه نمایش امری ضروری خواهد بود. خوشبختانه این کار هم به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر هست. کافی است وارد سایت www.ELBAAN.com شوید و یک درخواست ثبت کنید. این ثبت درخواست کمتر از 30 ثانیه از شما وقت خواهد گرفت. کارشناسان البان در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

در ابتدا به شما مشاوره خواهند داد. بعد از اعلام هزینه چنانچه شما تمایل داشته باشید، در وقتی که شما می خواهید به آدرسی که شما می خواهید خواهد آمد تا صفحه نمایش گوشی شما را در جلوی چشمانتان تعویض کند.

تعویض صفحه نمایش البان

اما اگر فکر می کنید این کار برای گوشی شما فایده ندارد، نمی ارزد، حتما به صورت پیوسته و دوره ای از گوشی خود پشتیبان تهیه کنید، چراکه همانطور که گفتیم، هر آن ممکن است گوشی شما برای همیشه از کار بیفتد که با توجه به اینکه هزینه اضافی برای آن بی فایده است، تعمیر گوشی در این مرحله هم احتمالا نیاز نخواهد بود، اما مانند روش گفته شده در بند قبل به راحتی می توانید این کار را نیز انجام دهید.

کلام آخر

به عنوان جمع بندی، اگر خدای ناکرده صفحه نمایش گوشی شما شکست، برای تعویض ال سی دی گوشی خود درخواستی در سایت www.Elbaan.com بگذارید. یک مشاوره رایگان تلفنی می شوید. اگر نخواستید صفحه نمایش شکسته را عوض نمی کنید و اگر خواستید هم به راحتی این کار برایتان انجام خواهد گرفت. آن هم با گارانتی یک ماهه!

اما اگر سوالی در این زمینه یا زمینه های دیگر دارید، کافی است پایین همین نوشته سوال خود را بپرسید. ما به آن پاسخ خواهیم داد. ممکن است این سوال شما برای دیگران هم راهگشا باشد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید