مشکل تبدیل متن طولانی به MMS (پیام چند رسانه ای) در گوشی های سامسونگ

مشکل تبدیل متن طولانی به MMS یا پیام چند رسانه ای
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم از استفاده کنندگان از گوشی های سامسونگ هستید حتما متوچه این شده اید که در صورتیکه متن پیامکی که قصد ارسال آن را دارید از یک میزان بیشتر شود و متن پیام طولانی شود پیام به صورت خودکار به پیام چند رسانه ای یا MMS تبدیل می شود. علی القاعده این موضوع در حالت عادی که دو طرف به اینترنت دسترسی دارند مشکلی نخواهد داشت اما هنگامی که یکی از طرفین در این حالت به اینترنت دسترسی نداشته باشد، مشکل تبدیل متن طولانی به MMS حاد خواهد شد چراکه عملا تا زمانی که هر دو طرف به اینترنت وصل نشوند امکان دریافت پیام توسط طرف دیگر وجود نخواهد داشت.

یکی از راه حل های رفع این مشکل این است که شما از یک نرم افزار دیگر برای ارسال پیام های خود استفاده کنید که کارکردی همچون ارسال پیامک برنامه سامسونگ را دارد اما دیگر این مشکل را در آنها شاهد نخواهید بود. اما مشکلی که عمدتا این نرم افزارها دارند این است که با توجه به اینکه در ایران عمدتا از نسخه رایگان این نرم افزارها استفاده می شود، استفاده کننده از نرم افزار با حجمی از تبلیغات مواجه می شود که گاه به شدت آزار دهنده هستند.

برای رفع این مشکل در پایان این پست که نرم افزار معرفی شده است که در عین حال که مشکل تبدیل متن طولانی به MMS (پیام چند رسانه ای) را مرتفع می کند، حجم تبلیغات ناچیزی دارد که عملا می توان گفت که برنامه تبلیغات ندارد. اسم این نرم افزار که می توانید آن را از لینکی که در پایین همین صفحه قرار داده شده است دانلود کنید Smart Messages SMS, MMS, RCS است که بیش از یک میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و به اعتبار آن می توانید اعتماد کنید.


شاید برای شما هم جالب باشد: باتری گوشی سامسونگ و مسائل پیرامون آن


مشخصات نرم افزار Smart Messages

مشخصات نرم افزار

بهترین نرم افزار برای رفع مشکل تبدیل متن طولانی به MMS (پیام چند رسانه ای) به همراه لینک دانلود. با این نرم افزار دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

قیمت: رایگان

سیستم عامل: اندروید

دسته برنامه: پیامک

امتیازدهی ویرایشگر:
5

Pros

  • رفع مشکل تبدیل خودکار پیامک متنی به پیام چند رسانه ای یا MMS
  • ارائه کردن قابلیت هایی علاوه بر نرم افزاری معمول گوشی سامسونگ

Cons

  • نصب یک نرم افزار جانبی برای ارسال و دریافت پیامک

نرم افزار رفع مشکل تبدیل متن طولانی به MMS 

با دانلود نرم افزار Smart Messages SMS, MMS, RCS ، دیگر مشکلی برای ارسال پیام هایی با متن طولانی نخواهید داشت. و برای ارسال پیام خود به صورت پیام چند رسانه ای یا پیامک عادی اختیار خواهید داشت.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، اگر هم مشکلی برای گوشی شما پیش آمد می توانید ار بهترین متخصصان برای تعمیرات موبایل سامسونگ خود مشاوره رایگان دریافت کنید. کافی است از طریق لینک بالای صفحه و یا لینکی که برای روی تعمیرات موبایل سامسونگ گذاشته شده است یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان مرکز اِلبان با شما تماس گرفته و مشاوره رایگان به شما ارائه دهند. در صورت نیاز به انجام تعمیرات هماهنگی های بعدی را نیز با شما انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید