دیجی دکی جای خودش را به البان می دهد

دیجی دکی تعمیرات موبایل
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم از کاربران عزیز سابق دیجی دکی بوده باشید، اگر خدای ناکرده مجدد نیاز به انجام تعمیرات برای گوشی خود داشته باشید، احتمالا دیگر نتوانید دیجی دکی را پیدا کنید! دیجی دکی بعد از سه سال تلاش بی وقفه جای خودش را البان داد تا بتوانیم در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل خدماتی شایسته تر و در خور شان شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

دیجی دکی تعمیرات موبایل

دیجی دکی چه کرد و چه شد؟

این روزها کلمه “دیجی” یادآور انواع فروشگاه‎های آنلاین است. فروشگاه‌هایی که می‌کوشند در جهت رفاه کاربرانشان بهترین محصولات را به آنها برسانند. اما “دیجی دکی” یک فروشگاه و یک واسطه صرفاً برای کسب سود بیشتر نبود، ماموریتش بیش از آن است که بخواهد فقط محصولی را به کاربر برساند.

جالب است بدانید، دیجی دکی بعد از ۳ سال تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر، حدود ۱۷هزار درخواست را رسیدگی کرده و علاوه بر اشتغال زایی برای 40 نفر به صورت مستقیم، بالغ بر 30 نفر نیروی آماده به کار تربیت کرده است.

مطلب مرتبط: مرکز تعمیرات موبایل البان

وظیفه و مسئولیت ما بسیار فراتر از دیجی بودن است. در ابتدای راه اندازی این استارتاپ گمان می‌کردیم مانند یک دیجی بودن درجهت رفاه شما کفایت خواهد کرد، اما …

ظهور البان جانشینی شایسته برای دیجی دکی

“اِلبان” شدیم تا بگوییم علاوه بر آنکه همچون گذشته در کنار شما همراه و یاری رسانتان هستیم، به صورت جدی تر و با گام‌هایی استوارتر در جهت افزایش رفاه و حفظ امنیت و آرامش تان می‌کوشیم.

صفحه نمایش شکسته ، دیجی دکی

“البان” تنها یک تعمیرکار نیست، آن را خلق کردیم تا در بدترین شرایط کنارتان باشیم و رشد نخواهد کرد مگر با کمک شما. اکنون اعلام می‌کنیم با نامی جدید، متعهدانه بیش از پیش در جهت افزایش اعتماد شما تلاش خواهیم کرد.

تعمیرات گوشی با البان

همچون گذشته اگر خدای ناکرده گوشی شما نیاز به تعمیرات پیدا کرد، چه سخت افزاری و چه نرم افزای، کافی است وارد سامانه البان به نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و علاوه بر ارائه مشاوره رایگان تلفنی، درجهت تعمیر و یاری رسانی به شما تمام هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

تعمیرات موبایل در منزل ، دیجی دکی

امیدواریم هرگز به تعمیر گوشی نیاز نداشته باشید، اما اگر نیاز شد، اصلا نگران نباشید، ما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید