روشی سریع برای تبادل عکس و فیلم

انتقال فیلم از اندروید به آیفون البان
نوشته شده توسط البان

بلوتوثت رو روشن کن تا این فایلها رو برات بفرستم. ای بابا چقدر طول میکشه؟ ببخشید فیلم گرفتم کمی حجمش بالاست و طول میکشه! لطفا بیا نزدیکتر تا ارتباط قطع نشه. گوشیت آیفونه؟ ما که نمیتونیم به هم وصل شیم! حالا برای تبادل عکس هامون چکار کنیم؟ 🙁

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

حتما تا به حال با این مشکل روبرو شده اید. مشکل بزرگتر برای وقتی است که یکی از گوشیها آیفون یا همه آیفون بوده و یکی غیر آیفون باشد. آن موقع است که دیگر بلوتوث فایده ای ندارد.

SHAREit-for-PC-Windows-300x300

برای این منظور نرم افزارهای زیادی به وجود آمده اند اما در اینجا البان یک نرم افزار خوب و سهل الاستفاده را به شما معرفی خواهد کرد. نرم افزار Share it نرم افزاری است که هم در اندروید وجود دارد و هم در آیفون و هم برای کامپیوتر.

IMG_1150

بعد از نصب برنامه کافی است وای فای گوشی خود و گوشی یا رایانه دیگر را روشن نموده و نرم افزار را باز کنید. نکته جالب این است که برای ایجاد این ارتباط اصلا نیازی به اتصال به اینترنت نیست! دو گزینه ارسال و دریافت فایل وجود دارد، بنا به کاری که میخواهید انجام دهید یکی را انتخاب نمایید.

چنانچه میخواهید فایلهایی را بفرستید آنها را انتخاب نمایید و بعد بفرستید و چنانچه میخواهید دریافت کنید به دستگاه دیگر متصل شده و فایلهای مربوطه را دریافت نمایید. برای اتصال به دستگاه دیگر در محیط نرم افزار شکلی راداری شکل نمایش داده می شود و دستگاه های موجود در محیط دید شما نمایان شده و هرکدام را که خواستید متصل می شوید.

چنانچه به رایانه یا به گوشی غیر هم شکل خود (اگر اندروید هستید به آیفون و اگر آیفون هستید به اندروید) متصل شوید گزینه ای برای این کار در پایین صفحه ایجاد می شود و با انتخاب آن می توانید به راحتی تبادل اطلاعات داشته باشید.

IMG_1151

در این حالت دستگاه غیر آی او اس یک هات اسپات ایجاد میکند و دستگاه آی او اس به ان متصل شده و به راحتی نقل و انتقالات انجام می گیرد.

بدین ترتیب مشکل همیشگی سابق یعنی عدم توانایی ارتباط بین گوشیهای آیفون و دیگران برطرف شده اما هنوز این نرم افزار یک مشکل دارد! البته با این نرم افزار هنوز نمی توان از آیفون به سایر دستگاه ها آهنگ فرستاد

appstore windowsphonestore googleplay

Windows

انتقال عکس و فیلم و داده تنها یکی از کاربردهای این نرم افزار است. کاوش و آشنایی با دیگر کارایی های آن را به عهده خودتان می گذارم و اگر سوالی داشتین حتما پاسخگو خواهم بود

 

دیدگاهتان را بنویسید