آپدیت اپ ها در آیفون و در iOS 13

نوشته شده توسط البان

اگر شما نیز گوشی خود را به حداقل نسخه iOS 13 به روز کرده باشید، حتما متوجه تغییراتی در گوشی خود شده اید. از جمله این تغییرات می توان به تغییر نحوه آپدیت اپ ها توجه کرد که البان برای هر دو حالت قبل و بعد از به روز رسانی برایتان کاملا توضیح خواهد داد. برای به روز کردن گوشی نیز پست به روز رسانی گوشی آیفون و مشکلات احتمالی آن برایتان آماده شده است.

محل اصلی دانلود اپ ها در گوشی های آیفون، اپ استور هست. شما برای دانلود یک اپ نیاز به یک اپل آیدی و اینترنت دارید و گاهی که با ارور 1009 در گوشی آیفون مواجه می شوید نیاز به فیل.تر.شکن هم خواهید داشت.

وقتی یک اپ را با یک اپل آیدی نصب می کنید، باید با همان اپل آیدی هم آن را به روز کنید. گاهی ممکن هست شخصی در ابتدای استفاده از گوشی آیفون خود از اپل آیدی های کارتی موجود در بازار استفاده کرده باشد. به شدت توصیه می کنیم که هر چه زودتر با استفاده از پست آموزشی نحوه ساختن اپل آیدی، اپل آیدی مختص به خود را بسازید. فراموشی رمز اپل آیدی کارتی و همچنین تغییراتی که ممکن است صاحب اصلی ایمیل روی آن ایجاد کند، باعث شود که گوشی شما به هیچ دردی نخورد.

نصب اپلیکیشن در آیفون تعمیرات موبایل البان

وقتی اپل آیدی خودتان را عوض می کنید، مجبور هستید برای آپدیت اپ ها، آنها را پاک کنید و با اپل آیدی جدید نصبشان کنید تا بتوانید در آینده آنها را به روز کنید.

توصیه داریم موارد اضافه شده در برنامه ها را برای هر به روز رسانی مطالعه کنید. بعضا به روز رسانی ها مختص یک نوع از انواع آیفون می شود و ممکن است مبتلا به شما نباشد و به روز کردن آن به معنای استفاده بی مورد از حجم اینترنتتان هست.

آپدیت اپ های آیفون قبل از iOS 13

تا قبل از iOS 13 وقتی اپ استور را باز می کنید، در پایین برنامه، یک ردیف از آیکون ها قرار دارند. یکی از آنها تحت عنوان Updates هست و یک شمارنده هم روی آن قرار دارد. از این بخش می توانید به این موضوع پی ببرید که برای کدام اپ ها به روز رسانی ارائه شده است و می توانید همه یا برخی از آنها را به روز کنید.

آپدیت اپ آیفون تعمیرات موبایل البان

روی هر اپ بزنید فرآیند به روز رسانی آن شروع خواهد شد.

آپدیت اپ های آیفون در iOS 13 و احتمالا بالاتر از آن

وقتی سیستم عامل گوشی خود را به روز کردید، روند کار کمی متفاوت می شود. البته اولین باری که وارد اپ استور شوید، خودش به شما توضیح خواهد داد، اما چون ممکن است به آن کم توجه باشید، برایتان شرح خواهیم داد.

بعد از آنکه وارد اپ استور می شوید، متوجه می شوید که به جای محل Updates قدیم، حالا گزینه Arcade وجود دارد. همان محیط بازی های آنلاین که رایگان هم نیست، و بعد از یک ماه تست و تجربه رایگان، ماهی 5 دلار هزینه دارد.

آپدیت اپ تعمیرات موبایل البان آپدیت اپ تعمیرات موبایل البان

اما در بالای صفحه، گوشه سمت راست، یک علامت کوچک وجود دارد که همان کاربری شماست که اگر برای خود عکسی در تنظیمات تعریف کرده باشید، این عکس را میبینید وگرنه هم یک علامت دایره ای کوچک با یک عدد داخل دایره قرمز رویش.داخلش که بروید، مشخصات کاربری شما در رابطه با اپل آیدی و بحث پرداخت و کارت شما دیده می شود. پایین این بخش، اپ هایی وجود دارند که شما دانلود و نصب کرده اید و حالا ممکن است برایشان آپدیتی ارائه شده باشد.

آپدیت اپ های آیفون که از جاهای دیگر دانلود شده‌اند

ممکن است اپ هایی روی گوشی تان نصب باشد که از جای دیگری به غیر از اپ استور دانلودشان کرده باشید. شما اثری از این اپ ها در اپ استور نخواهید دید. نحوه آپدیت اپ های این چنینی توسط خود شرکتهای ارائه دهنده اعلام می شود. بعضا داخل خود اپ گزینه ای برای این کار وجود دارد و گاهی نیز گفته می شود که نسخه قبلی را پاک کنید و از طریق سایت شرکت نسخه جدید را نصب نمایید.

کلام آخر

ممکن است با به روز رسانی گوشی تغییراتی در گوشی شما ایجاد شود، اما تمام این ها برای این است که قابلیت های بیشتر و راحتی بیشتر برایتان ارائه شود.

هرجا که حس کردین که مشکلی دارید، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری به راحتی می توانید، از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان با ثبت یک درخواست در صفحه تعمیرات موبایل آیفون مشکل خود را به سادگی و سرعت حل نمایید.

 

 

6 دیدگاه

    • سلام
      در صفحه تنظیمات گوشی به بخش به روز رسانی که وارد شوید، اگر یک به روز رسانی جدید موجود باشد، زیر نسخه آپدیت حجم آن نیز نوشته شده است.

  • سلام چطوری میتونم یک اپ که از جای دیگه دانلود کردم(اینستاگرام) قسمت برنامه های گوشی آیفونم داشته باشم که همیشه در دسترسم باشه

    • سلام
      در آیفون فقط می تونید از اپ استور اپلیکیشن نصب کنید و برخی از اپ ها که در اپ استور نیستند را با شرایط خاص (که توسعه دهندگان برنامه آن شرایط را ایجاد می کنند) می توان از جای دیگر دانلود کرد.

  • درود.من ۲۰۰ تومن در کیف پول اپلیکیشن آسان پرداخت نسخه ۲.۴.۱ یا همان آپ دارم. متاسفانه نمیتونم استفاده کنم. دلیلش به روز رسانی نشدن ان است.آیا با حذف و دوباره نصب کردن اپلیکیشن آپ ، مبلغ کیف پول محفوظ است؟

دیدگاهتان را بنویسید