از اندروید به آیفون بروید و مخاطبان و برخی دیگر از اطلاعاتتان را به راحتی جابجا کنید

از اندروید به آیفون دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

یکی از بزرگ ترین چالش ها هنگام خریدن گوشی، انتقال اطلاعات و به خصوص مخاطبان گوشی اول به گوشی دوم هست. اگر هر دو گوشی در قالب یک فرمت باشند، مشکلی نخواهد بود و این انتقالات به آسانی انجام می گیرد، اما وای بر زمانی که دو پلتفرم متفاوت باشند. در این پست به شما روش ساده برای انتقال فایل های خاص از اندروید به آیفون را آموزش خواهیم داد!


مرتبط: انتقال از سایر گوشی ها به گوشی اندرویدی


راه حل اول این است که تک تک اطلاعات را جداگانه منتقل کنید. اکانت گوگلی شما که روی گوشی اندروید ست شده است، اطلاعات زیادی از شما را دارد. این امر در انتقال اطلاعات روی مرورگر کروم شما را ساده می کند، کافیست روی آیفون نیز یک مرورگر کروم نصب کرده و همان جیمیل اندروید خود را وارد نمایید.

برای انتقال مخاطبان از اندروید به آیفون یک روش بدون نرم افزاری هست. در مخاطبان گوشی اندرویدی خود وارد تنظیمات شده و از مخاطبانتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. یک تک فایل با پسوند .vcf درست شده و می توانید آن را در حافظه جانبی یا حافظه اصلی گوشی خود ذخیره نمایید. حال اگر این فایل را به گوشی آیفون خود منتقل کنید (مثلا از طریق تلگرام به خود تلگرام کنید و در آیفون بازش کنید و یا از طریق اتصال به کامپیوتر منتقل کنید) می توانید تمام مخاطبان را از اندروید به آیفون ببرید و همچنین اطلاعات اضافی ی که در مورد هر مخاطب وارد کرده اید نیز منتقل می شوند.


مرتبط: انتقال اطلاعات از گوشی اندرویدی به کامپیوتر


اما یک راه حل نرم افزاری دیگر هم وجود دارد. اپ Move to iOS کمکتان خواهد کرد. اما گوشی اندروید شما بایستی از اندروید 4 بالاتر باشد و گوشی آیفون و یا هر وسیله اپلی دیگرتان iOS 9.3 به بالا باشد. نرم افزار را روی گوشی اندروید خود نصب کرده و اجرا می کنید و به راحتی مخاطبان، پیامک ها، عکس ها و فیلم های دوربین، اطلاعات مرورگرها و ایمیلی و همچنین رخدادها و قرارهای تنظیم شده در تقویم اندرویدی خود را منتقل کنید.

همچنین اگر نرم افزاری به صورت مشترک بین دو دستگاه وجود داشته باشد برایتان از اپل استور پیدا کرده و پیشنهاد دانلود را می دهد و اپ های پولی را نیز در لیست آرزوهایتان نگه می دارد! این اپ از طرف شرکت اپل نوشته شده تا کسانی که به فکر مهاجرت از اندروید به آیفون هستند نگران این گونه حواشی نباشند!


مرتبط: جابجایی پیامک ها و سایر اطلاعات از آیفون به اندروید


در صورتیکه گوشی آیفون شما با هرگونه ایراد سخت افزاری و یا نرم افزاری مواجه شد می توانید از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان مشاوره های لارم را دریافت نمایید.

لینک دانلود:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apple.movetoios&amp 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید