به روز رسانی جدید امنیتی برای گوشی بداقبال سامسونگ، گلکسی نوت 7

galaxy-note-7-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

بعد از مشکلاتی که گلکسی نوت 7 در مورد آتش گرفتن هنگام شارژ شدن داشت، شرکت سامسونگ اقدام به جمع آوری این گوشیهای از دست کاربران کرد و درصدد جبران خسارات ناشی از خرابی آن برآمد.

بعد از آنکه علت آتش گرفتن این گوشیها نقص فنی در باطری آنها عنوان شد، در ابتدا شارژ گوشی تا تنها 60 درصد ظرفییت آن مجاز شد، بدین معنا که با یک به روز رسانی نرم افزاری، گوشی نمی توانست بیشتر از 60 درصد شارژ شود. اما حالا شرکت سامسونگ به روز رسانی دیگری ارائه خواهد کرد که به واسطه آن، این گوشی پر دردسر دیگر شارژ نخواهد شد.

شرکت سامسونگ اعلام کرده که 97 درصد از گوشیهای گلکسی نوت 7 از دست کاربران جمع آوری شده اند، و تنها 3 درصد دیگر باقی مانده که هنوز سامسونگ موفق به جمع کردنشان نشده. بنابراین برای این 3 درصد راهکاری را اتخاذ نموده تا مشکلی برایشان پیش نیاید. بهترین راه حل (که در واقع از زاویه ای می توان گفت، پاک کردن صورت مسئله) عدم امکان شارژ شدن گوشی است که در به روز رسانی نرم افزاری این گوشی این مهم اتفاق خواهد افتاد.

note7-DigiDoki

عدم شارژ گلکسی نوت 7، اِلـبان

مرتبط: سرانجام نوت 7

دوستداران گوشیهای بزرگ و با تکنولوژی سامسونگ مجبور شده اند از گلکسی نوت 7 چشم پوشیده و با اس 7 اج سر خود را گرم کنند. این نقیصه سامسونگ را واداشت تا گوشیهای اس 8 خود را در دو سایز بزرگ 5.8 و 6.2 اینچی وارد بازار کند.

گفتنی است که پرچمداران اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ تا یکی دو هفته آینده روانه بازار شوند.

فکر می کنید این کار شرکت سامسونگ درست است؟ و به نظر شما چه کسانی و چرا هنوز از نوت 7 استفاده می کنند؟

توصیه داریم با خواندن پست باتری گوشی سامسونگ اطلاعات خود را در این زمینه کامل کرده و علاوه بر یادگیری نحوه افزایش طول عمر باتری، با بهترین شیوه تعویض آن نیز آشنا شوید.

3 دیدگاه

  • چه طراحي جالب و درستي رو طراحان انجام دادند كه ميتوانند با يك برورز رساني ، چنين كاري انجام دهند

    • بله، کلا یکی از مباحث مطرح در دنیای تکنولوژی امروز مدیریت ادوات هست که در چنین مواقعی مفید می باشد و کلا هر به روز رسانی ای که انجام میگیرد در قالب همین مدیریت انجام می گیرد!

دیدگاهتان را بنویسید