تعمیرات رایگان توسط شرکت اپل برای دارندگان آیفون 8

تعمیرات رایگان دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم آیفون 8 دارید احتمالا این مطلب برایتان جالب باشد. شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که درصد کوچکی از گوشی های آیفون 8 دارای یک نقیصه در بردشان هستند و شرکت با ارائه تعمیرات رایگان به صاحبان آنها در صدد جبران است.


مرتبط: گوشی آیفون تان را خودتان تعمیر کنید


اگر گوشی آیفون 8 شما گاهی فریز می شود، ناگهان خاموش می شود، روشن نمی شود و … احتمالا گوشی شما نیز دچار همین مشکل شده است. این مشکل و این برنامه تعمیرات رایگان فقط برای گوشی های آیفون 8 هست و گوشی های 8 پلاس و آیفون ده شامل حال این برنامه نمی شوند، چون چنین مشکلی ندارند! ضمنا این برنامه فقط در کشورهای امریکا، استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن، ماکائو و زلاند نو و برای گوشی هایی که حداکثر سه سال از تاریخ رونمایی گوشی یعنی 2017 از عمرشان گذشته باشد. اگر خدای ناکرده چنین مشکلی پیدا کرده اید، کافی است در سایت اپل شماره سریال گوشی خود را وارد کنید و ببینید که شامل حال این برنامه می شوید یا خیر.

تعمیرات موبایل رایگان البان

مشمولین این طرح تعمیرات رایگان می توانند یا گوشی خود را به اپل ارسال کنند، یا یک زمانی تعیین کنند و گوشی شان را به نمایندگی اپل یا تعمیرگاهی مورد تایید اپل ببرند. در هر سه حالت گوشی شما به مقر تعمیرات اپل ارسال می شود. اپل گفته که این افراد حتما اطلاعات مهم خودشان را پیاده کنند و نسخه پشتیبان تهیه کنند. ضمن اینکه تعمیرات رایگان اپل شامل حال سایر نواقص نخواهد شد و درصورتی که نیاز به کارهای دیگری از جمله تعویض صفحه نمایش باشد، هزینه کامل آن گرفته می شود.

اما شما اگر در ایران هستی و این مشکل برایت پیش آمده چه باید بکنی؟ اگر امکان سفر به خارج دارید، یا فردی از دوستان و آشنایان دارید که به یکی از کشورهای ذکر شده مسافرت خواهد کرد، گوشی خود را بعد از کنترل کردن در سایت اپل و تعیین زمان تعمیرات، به خارج بفرستید تا تعمیر شود. اما اگر چنین امکاناتی ندارید، کافی است به صفحه درخواست تعمیرات موبایل آیفون در سایت البان بروید و یا از طریق نوار ابزار زیر اقدام نمایید و یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان البان در اسرع وقت با شما تماس گرفته و بعد از دادن مشاوره رایگان در صورت رضایت شما جهت تعمیرات گوشی در محلی که شما می خواهید حاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید