تعمیرات موبایل با البان در عید چگونه انجام می‌گیرد؟

البان در عید ، البان
نوشته شده توسط البان

تعطیلات امسال و آخرین عید قرن 14 شمسی با پاندمی ویروس کرونا همراه شده که اجازه نمی دهد کسی از منزل خارج شود و بسیار توصیه و خواهش شده تا مردم در منزل بمانند. البان در عید امسال به صورت تلفنی سعی خواهد کرد تا بسیاری از مشکلات شما را حل نماید و با شما در ارتباط باشد. اما راه های ارتباط با البان چه هستند؟

ارتباط با البان در عید از چه روش هایی امکان پذیر است؟

چنانچه گوشی شما در ایام تعطیلات و عید با مشکل مواجه شد، سعی داریم تا به بهترین وجه نسبت به رفع مشکل شما اقدام نماییم. کافی است شما به یکی از روش های گفته شده در ادامه مشکل خود را به البان بگویید.

مطلب مرتبط: آشنایی با مرکز تعمیرات موبایل البان

توجه داشته باشید که در ایام تعطیلات، واحد تلفنی ارتباط با مشتریان البان تعطیل است و به دلیل عدم حضور در دفتر تماس تلفنی با البان برای رفع مشکلتان کمکی نخواهد کرد!

ثبت درخواست در سامانه البان 

بهترین و مطمئن ترین روش ثبت درخواست در سامانه البان است. کارشناسان تلاش خواهند داشت تا روزانه درخواست ها را رسیدگی کنند و مشکلات را حل نمایند.

روند درخواست گذاشتن هم که مانند همیشه ساده هست و کافی است وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com شوید و با چند کلیک درخواستتان ثبت می شود.

تعمیرات موبایل البان

پشتیبانی آنلاین سامانه البان در عید فعال است

روش دوم که از طریق همان سایت اصلی قابل دسترسی است، پشتیبانی آنلاین البان است. وقتی وارد سایت بشوید پایین سمت راست یک دایره آبی رنگ کوچک وجود دارد که از طریق آن می توانید با کارشناسان البان چت آنلاین داشته باشید.

در پشتیبانی آنلاین شما می توانید عکس هم بفرستید تا کارشناسان بهتر متوجه مشکل گوشی شما بشوند.

البان در عید ، البان

اینستاگرام البان

فعالیت های صفحه اینستاگرامی البان کمتر می شود، اما بخش دایرکت و پیام های شما در کمترین زمان پیگیری می شود. کافی است از طریق پیج اینستاگرامی البان و دایرکت برایمان پیام بفرستید. حتما راهنمایی خواهید شد تا مشکلتان برطرف شود.

آدرس پیج اینستاگرام البان: @elbaancom

البان در عید ، البان

واتساپ البان

به منظور راحتی شما کاربران عزیز، واتساپ البان را هم راه اندازی کردیم تا راحت تر بتوانید در آن به البان پیام بدهید و از مشکل خود بگویید.

شماره 09194303577 شماره واتساپ البان است که از طریق آن می توانید به البان پیام بدهید. این شماره در روزهای عادی هم فعال است اما رسیدگی بهتر با ثبت درخواست در سامانه انجام خواهد گرفت

البان در عید ، البان

کلام آخر

4 روش برای ارتباط با البان در عید بیان شد تا اگر خدای ناکرده مشکلی برایتان پیش آمد بتوانیم تا حد امکان شما را یاری دهیم. اولویت ارتباطی با البان به شکلی است که عناوین نوشته شده اند و با همین ترتیب بهتر به نتیجه خواهید رسید.

امیدواریم سال 99 سالی پر از برکت و سلامتی برای همه عزیزان باشد و برای خودتان و گوشی تان مشکلی پیش نیاید. امسال عید سفر نمی رویم تا بتوانیم جلوی شیوع ویروس کرونا را بگیریم و علاوه بر حفظ سلامتی خود و اطرافیانمان، جان پزشکان و پرستاران عزیزمان را هم حفظ نماییم.

سال نو مبارک 🙂

دیدگاهتان را بنویسید