عکس کج در آیفون را به راحتی درست کنید

عکس کج در آیفون ، تعمیرات گوشی البان
نوشته شده توسط البان

گاها ممکن است دارای عکس کج در آیفون خود باشید. به احتمال زیاد هنگام عکس برداری نتوانسته اید گوشی را صاف بگیرید و یا زمان آن را نداشتین که بتوانید در صاف بودن گوشی و عکس دقت داشت باشید. اما نگران نباشید، بدون نیاز به اپ اضافه می توانید عکس را صاف کنید که البان برایتان آموزش خواهد داد.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل آیفون

ویرایشگر عکس برای صاف کردن عکس کج در آیفون شما

اگر گوشی آیفون شما به iOS 13 آپدیت شده باشد، ویرایش عکس ها کار بسیار ساده ای خواهد بود. در این به روز رسانی، ابزار ویرایش خوبی برایتان فراهم می شود که به راحتی می توانید مانند برخی اپها عکس خود را ویرایش کنید.

عکس مورد نظر خود را باز کنید. و روی گزینه Edit بالای صفحه بزنید.

عکس کج در آیفون ، تعمیرات گوشی البان

سپس روی علامت مربعی شکل پایین صفحه (Crop) بزنید

عکس کج در آیفون ، تعمیرات گوشی البان

حال به بخش جدیدی وارد می شوید. در اینجا می توانید عکس را بچرخانید، نسبت طول و عرض آن را تغییر دهید و … اگر عکس منظره باشد، معمولا خود اپ، تغییراتی برایتان ایجاد می کند.

عکس کج در آیفون ، تعمیرات گوشی البان

هم ممکن است عکس کج در آیفون شما را کمی صاف کند و هم کمی از اضافات اطراف آن را حذف کند. همه این تغییرات هم قابل برگشت هستند و هم می توانید بفهمید که چه تغییراتی ایجاد شده است.

خیلی وقتها همین تغییرات اتوماتیک کافی هستند، اما شما می توانید بیشتر هم روی عکس کار کنید.

عکس کج در آیفون ، تعمیرات گوشی البان

با زدن روی علامت های زیر عکس می توانید در جهات مختلف تغییرات دلخواه خودتان را روی عکس اعمال کنید. دایره، برای چرخاندن عکس است و دو تا علامت بعدی برای تغییرات سه بعدی گونه عکس هستند.

عکس کج در آیفون ، تعمیرات گوشی البان

شاید هنگام چرخاندن عکس، کمی زوم بشود، دلیل این کار این هست که حاشیه های مشکی نباید در عکس وجود داشته باشند و خود گوشی آنها را می برد. همین کار سبب می شود تا هنگام درست کردن اندازه عکس، به نظر برسد که عکس زوم شده است.

برای اینکه این موضوع زوم شدن عکس چیزی را حذف نکند، اگر احتمال گرفتن عکس کج را می دهید، سوژه را در وسط بگذارید.

کلام آخر

این بود آموزشی دیگر از البان برای آنکه بتوانید از گوشی خود بهتر استفاده کنید. چنانچه دوربین گوشی شما مشکلی پیدا کرده است به راحتی می توانید با یک ثبت درخواست ساده در سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانی www.elbaan.com برای رفع مشکل خود اقدام کنید.

اگر نیاز به آموزش های دیگری هم دارید، در پایین همین پست از ما بخواهید تا ما برایتان بنویسیم و آماده اش کنیم.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید