راه های مقابله با پارگی کابل های گوشی موبایل

نوشته شده توسط البان

یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای کابل های گوشی و کلا کابل های دیگر پیش می آید قطعی و پارگی کابل است. عموما این قطع شدگی از نواحی اتصال سیم و سرهای کابل رخ می دهد. در این پست البان چند روش ساده برای پیشگیری از این اتفاق به شما پیشنهاد می دهد

مطلب مرتبط: تعمیرات تخصصی موبایل

1- می توانید در محل اتصال سیم و سرها از فنر استفاده کنید. فنر خودکارهای فشاری که خشک شده اند را درآورده و با احتیاط و آرامش داخل سیم نمایید. مراقب باشید که انتهاهای تیز فنر به کابل آسیب وارد نکنند

پارگی کابل اِلـبان

2- استفاده از نوار تفلن. با استفاده از نوار تفلن نواحی اتصال را به نوعی مومیایی نمایید

پارگی کابل اِلـبان

3- استفاده از روکش های پلاستیکی جمع شونده با حرارت. لوله های پلاستیکی هستند که از لوازم برقی فروشی می توان آنها را تهیه کرد. به صورت لوله بوده با قطری بیشتر از قطر سیم. سیم را از داخل آن عبور داده و با کمک فندک یا سشوار به آن حرارت داده تا جمع شود و این محل اتصال را تقویت بخشد.

پارگی کابل اِلـبان

نظیر این اقدامات را برای هندزفری های خود هم می توانید انجام دهید. با این اقدامات از پارگی کابل خود پیشگیری کنید تا مجبور نشوید برای خرید مجدد آنها هزینه های زیاد پرداخت کنید.

2 دیدگاه

    • شما می توانید به “گوشیم رو تعمیر کن” (http://digidoki.com/#!/submit/request/phone) مراجعه و ثبت درخواست کنید. زمانی که کارشناس فنی با شما تماس می گیرد با او مشکلتان را درمیان بگذارید و ایشون شما را راهنمایی خواهد کرد. اگر برند گوشی یا نوع مشکل شما در آن بخش وجود ندارد مشکلی نیست شما با سایر موارد ثبت سفارش بفرمایید و در تماس تلفنی نوع گوشی و مشکل خود را بیان بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید