سیب اپ، بازار غیر رسمی اپ‌های آیفون برای ایرانی‌ها بازگشت!

سیب اپ ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بعد از آنکه شرکت اپل از اقدامات سیب اپ به عنوان بازار ارائه دهنده اپ های آیفون به کاربران ایرانی خوشش نیامد و آن را مغایر با قوانین خود دانست، گواهی شرکت اینترپرایز ارائه دهنده آن را ابطال کرد و بدین ترتیب سیب اپ و تمام اپ هایی که از این گواهی استفاده می کردند مسدود شدند.

داستان چه بود؟

هنوز خبر درست و حسابی در این رابطه از سوی شرکت اپل منتشر نشده، اما موضوع کلی ذکر شده نقض قوانین مالی است. اپ هایی که رایگان و در قبال پرداخت پول می توان آنها را نصب کرد، به ازای هر نصب درصدی از پیش تعیین شده را به خود اپل و اپ استور پرداخت می کنند. اما بازار سیب اپ این کار را نمی کرد و تمام اپ های پولی را بدون دادن درصدی به شرکت اپل منتشر می کرد. همین امر موجب ابطال گواهی شرکت اینترپرایز مربوط به آن شد.

بازگشت سیب اپ

شرکت های زیادی راه های دیگری برای ارائه اپ های آیفونی خود پیدا کردند و از طریق دیگر شرکت های اینترپرایز اقدام به انتشار اپ خود کردند. شرکت sibapp نیز درحال ایجاد اپی قوی تر از قبل و با استفاده از گواهی یک شرکت دیگری است و احتمال دارد اپ های پولی را از بازار خودش حذف کند. توسعه دهندگان این اپلیکیشن گفته اند که سعی دارند تا پیش از آغاز سال جدید این اپ را آماده و ارائه دهند.

سیب اپ ، اِلـبان

کافی است بر روی گوشی آیفون خود وارد سایت sibapp شده و بر روی گزینه دانلود مستقیم سیب اپ بزنید. از شما شماره موبایل برای فعالسازی اپ می خواهد و پس از وارد کردن کد فعالسازی کار نصب شروع می شود. در ابتدا از شما پرسیده می شود که itunes باز شود، که شما باید قبول کنید و بدون این که صفحه جدیدی باز شود از شما اجازه نصب می خواهد که با قبول آن نصب برنامه شروع می شود.

وقتی که برنامه نصب شد باید که از طریق تنظیمات، شرکت mohajer را verify کنید تا بتوانید از این اپ مانند سابق استفاده کنید.

توصیه البان

شاید برای عده ای کار کردن با اپ استور اصلی کمی مشکل باشد، اما توصیه داریم که تا جای ممکن اپ ها را مستقیم از خود اپ استور دانلود و نصب نمایید. اگر هم در حیطه‌ی تعمیرات موبایل آیفون مشکل یا سوالی داشتید از البان بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید