فیلمبرداری در نوکیا 8 با ویژگی های جالب اما متفاوت در دسترسی

فیلمبرداری در نوکیا 8 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

برخی از دارندگان گوشی های نوکیا 8 اذعان کرده اند که بعد از به روز کردن گوشی خود به اندروید 8 دیگر نمی توانند با گوشی خودشان فیلمبرداری کنند! همیشه در صفحه دوربین یک گزینه برای فیلمبرداری هم بود که حالا دیگر نیست. آنها کاملا درست می گویند، شروع فیلمبرداری در نوکیا 8 بعد از به روز شدن کمی متفاوت شده است.

مطلب مرتبط: دوربین گوشی موبایل و مسائل پیرامون آن

در نوکیا 8 به روز شده وقتی وارد صفحه دوربین می شوید، اگر انگشتتان را از پایین به بالای صفحه بکشید، وارد حالت حرفه ای عکاسی می شوید. می توانید سرعت شاتر، میزان باز شدنش و … را به صورت دستی تنظیم کنید و عکس هایی کاملا حرفه ای بگیرید.

 

گزینه ای دیگر در صفحه دوربین نوکیا 8 وجود دارد که با آن می توانید به اصطلاح عکس های دوتایی بگیرید! یعنی همزمان با دوربین جلو و دوربین اصلی! هم عکاس در عکس هست و هم سوژه.

فیلمبرداری در نوکیا 8 اِلـبان

اما درمورد فیلمبرداری در نوکیا 8 که کمی دارندگان گوشی را به زحمت انداخته و ناراحتشان کرده. در صفحه دوربین که هستید انگشتتان را رو صفحه بگذارید و به سمت چپ یا راست بکشید. با این کار وارد بخش فیلمبرداری می شوید. در فیلمبرداری در نوکیا 8 هم می توانید از خاصیت دوتایی که در بند قبل گفتیم هم استفاده کنید.

اگر مجدد خواستین به حالت عکاسی بازگردید، در حالت فیلمبرداری که هستید، مجدد انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به سمت چپ یا راست بکشید تا به حالت دوربین عکاسی بازگردید.

فیلمبرداری در نوکیا 8 اِلـبان

یک نکته جالب درمورد فیلمبرداری در نوکیا 8 این هست که این گوشی برای ضبط صدا و صوت از سه میکروفن استفاده می کند. این میکروفن ها که در قسمت های مختلف گوشی هستند، برای فیلم شما یک کیفیت بالای صدا و خاصیت جالب ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید