نصب همراه بانک ملت و سایر اپ های بانکی و مورد نیاز در گوشی آیفون

نصب همراه بانک ملت با دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

از تقریبا یک هفته پیش، برخی اپ های ایرانی آیفون از کار افتادند. یکی از این اپ های پرکاربرد همراه بانک ملت بود. با وجود ارسال پیامک از سوی بانک ملت باز هم مشکلات زیادی در نصب آن وجود دارد و کاربران در نصب آن ناموفق بوده اند. با ادامه پست همراه باشید تا در رابطه با نحوه نصب همراه بانک ملت از طریقی دیگر راهنماییتان بکنیم.

برای اپ های ایرانی آیفون چه اتفاقی افتاده

با کارشکنی یکی از اپ ها با لیسانس شرکت اینترپرایز مربوطه از نظر شرکت اپل، گواهی لیسانس این شرکت باطل شد و به دنبال آن تمام اپ هایی که از آن گواهی استفاده می کردند نیز مسدود و غیرفعال شدند. این موضوع به بانک نرم افزاری سیب اپ بر می گشت که اقدام به فروش اپ هم می کرد و این موضوع از نظر شرکت اپل کارشکنی است. چراکه شرکت اپل روی اپ های پولی درصدی دریافتی دارد.

موبایل بانک های بسیاری از بانک ها نیز از کار افتادند و در این میان بانک ملت یکی از بانک هایی است که کاربران زیادی از نبود همراه بانکش احساس ناراحتی می کنند.

نحوه نصب همراه بانک ملت و چند اپ دیگر

برای نصب همراه بانک ملت و تعدادی اپ دیگر، لازم است ابتدا یک اپ دیگر را نصب نمایید. یک بانک اپ که فعلا باز است و مشکلی برای خودش یا شرکت اینترپرایز ارائه دهنده گواهی پیش نیامده. نام این اپ سیب بانک است. مراحل نصب به شرح زیر است:

  • این نحوه نصب، تنها برای گوشی های آیفون دارای iOS 10 به بالا عملی است!
  • در گوشی آیفون خود وارد مرورگر سافاری شوید
  • یا سیب بانک را جستجو کنید و یا از طریق لینک سایت سیب بانک وارد سایت آن شوید.
    نصب همراه بانک ملت با اِلـبان

    سایت سیب بانک، اِلـبان

  • در صفحه ابتدایی لینک دانلود و نصب سیب بانک را مشاهده خواهید کرد.
  • اپ سیب بانک را نصب نمایید.
  • پس از اتمام نصب سیب بانک باید وارد تنظیمات گوشی شوید:
    • در تنظیمات به بخش General و سپس Device Management بروید
    • در این قسمت نام شرکت های دارای گواهی اینترپرایز را که اپی از آنها در گوشی خود نصب کرده اید مشاهده می کنید
    • گزینه rnadevelopers Ltd را انتخاب کرده و آن را verify و trust نمایید.
نصب همراه بانک ملت با اِلـبان

تایید کردن شرکت و اپ های مربوطه، اِلـبان

  • حال وقتی وارد اپ سیب بانک می شوید لیستی از اپ های بانکی و غیر بانکی را مشاهده خواهید کرد که می توانید هر کدام را به راحتی نصب نمایید.
نصب همراه بانک ملت با اِلـبان

محیط کاربری سیب بانک، اِلـبان

پس از نصب همراه بانک ملت برای وارد کردن نام کاربری و رمز، اگر فراموش کرده اید، باید به یکی از شعب بانک ملت مراجعه نمایید. این موضوع برای سایر بانک ها و اپ همراه بانکشان نیز مطرح هست.

مطلب مرتبط: خالی کردن حافظه گوشی آیفون

شرکت های دیگر همچون اسنپ و تپسی و … نیز فکری کرده اند و از طریق یک شرکت اینترپرایز دیگر اپهای خود را ارائه کردند که به کاربرانشان با پیامک اطلاع رسانی شده است.

در صورتیکه نمی توانید به دلیل کمبود حافظه گوشی خود این اپ ها را نصب نمایید و یا به هر دلیل دیگری نمی توانید این برنامه ها را در گوشی خود نصب کنید می توانید به راحتی از طریق صفحه درخواست تعمیرات موبایل آیفون و یا لینکی که در پایین همین صفحه ظاهر شده است درخواست خود را ثبت نموده و از راهنمایی کارشناسان این شرکت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید