با musemage عکس هایی کاملا متفاوت بگیرید

نوشته شده توسط البان

در این پست به دارندگان گوشی های آیفون 5اس به بالا نرم افزاری حرفه ای و جالب به نام musemage جهت عکس برداری و فیلمبرداری معرفی خواهیم کرد.

musemage نام این نرم افزار است. در این نرم افزار قابلیت های زیادی در اختیارتان گذاشته می شود. پایدار کردن عکس، یعنی گرفتن لرزش های دست هنگام عکاسی و فیلمبرداری، عکاسی درحالت حرفه ای و غیر اتوماتیک، انواع فیلترها و … نیز از دیگر امکانات این اپ هستند.

مطلب مرتبط: دوربین گوشی موبایل و مسائل پیرامون آن

یکی از ویژگی های جالب musemage گرفتن عکس های به اصطلاح فوتوشاپی است. همانطور که در فوتوشاپ می توان عکس خود را در یک منظره انداخت در این نرم افزار می توان با انتخاب یک رنگ خاص، یک منظره را به جای آن رنگ خاص انداخت. مثل صفحه های آبی و سبزی که در ساخت فیلم های تخیلی می بینید.

951615851_Screenshot_1447223073

تغییر دادن رنگی خاص به رنگی دیگر، حالت دستی عکاسی و … دیگر قابلیت های این نرم افزار جالب هستند که حتما توصیه می کنیم این اپ را دانلود کرده و استفاده کنید و تجربیات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

appstore

2 دیدگاه

  • پس لینک اندروید نداره؟ آخه چرا همیشه آپل باید سوگولی گوشی ها باشه. حتی در گوشیم رو تعمیر کن که تعمیراتش هم اول گذاشتید. امان از تبعیض که در مورد گوشی ها نیز صادق هست. خوب ما که هواوی داریم یعنی نباید به لینک این برنامه دسترسی داشته باشیم!!!!!

    • دوست عزیز،
      هر سیستم عاملی نرم افزارهای مخصوص به خودش رو داره، گاهی بعضی نرم افزارها مشترک هستند و گاهی اختصاصی
      نرم افزارهای بسیار زیادی وجود داره که اندروید بوده و اصلا نسخه اپلی آن نوشته نشده

      مطمئنم که شما با کمی جستجو می توانی نرم افزارهای خیلی خوبی برای گوشی خودتون پیدا کنی و حتی ما را هم در شناسوندن اونا به بقیه دوستان راهنمایی و کمک کنی

      بخش ثبت درخواست هم با توجه به حروف الفبا چیده شده و آیفون که با آ آغاز می شود در ابتدا آمده

دیدگاهتان را بنویسید