تعمیرات گوشی هواوی در محل و توسط تعمیرکارانی ماهر

تعمیرات گوشی هواوی ، دیجی دکی
نوشته شده توسط مدیر سایت اِلبان

اگر شما هم گوشی هواوی دارید و خدای ناکرده مشکلی برایش پیش آمده اصال نگران نباشید. راهکاری به شما خواهیم گفت که تعمیرات گوشی هواوی شما در کمترین زمان جلوی چشمانتان انجام خواهد گرفت.

مطلب مرتبط: تعمیرات هواوی

راهکار تعمیرات گوشی هواوی در محل

اِلـبان تعمیرات گوشی هواوی را در محل در مقابل چشمان خودتان انجام خواهد داد. با توجه به فراوانی گوشی های هواوی در دستان مردم، نیاز برای تعمیر آن هم زیاد خواهد بود. همواره پیدا کردن یک تعمیرکار مطمئن که کارش را بلد باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن گوشی را تعمیر کند، سخت و دشوار هست.

تعمیرات گوشی هواوی ، اِلـبان

اما نگران نباشید، البان کارها را آسان می کند. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که به سامانه البان مراجعه کرده و یک درخواست ساده ثبت نمایید. بقیه کارها را البان طبق روال و فوری برایتان انجام خواهد داد.

مراحل ثبت درخواست در البان

برای تعمیرات گوشی هواوی خود به ترتیب زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد سامانه تعمیرات گوشی در محل البان شوید و گزینه ثبت درخواست را بزنید.

Elbaan-Request-Page

  • در صفحات بعدی به ترتیب برند گوشی (هواوی)، مدل گوشی، رنگ آن و مشکل آن از شما پرسیده می شود که شما فقط نیاز به چند کلیک ساده دارید
  • در انتها باید نام، شماره تماس، ایمیل خود و منطقه تقریبی حضور خود را وارد نمایید
  • یکی از کارشناسان البان با توجه به منطقه و مشکل شما، با شما تماس خواهد گرفت.
  • پس از ارائه مشاوره کاملا رایگان، درصورت نیاز به تعمیر گوشی، در صورت اعلام موافقت و رضایت شما، زمان و محل تعمیرات خواسته می شود.
  • تعمیرکار در زمان و محل هماهنگ شده حضور می یابد و گوشی را در مقابل چشمانتان تعمیر می کند.
  • چنانچه در هریک از مراحل ذکر شده نمی دانستید که کدام گزینه را بزنید، اصلا نگران نباشید، همیشه یک گزینه سایر/نمی دانم وجود دارد که شما را از بلاتکلیفی در بیاورد.

به این ترتیب تعمیرات گوشی هواوی شما به سادگی انجام می گیرد بدون آنکه لازم باشد از جای خود تکان بخورید!

2 دیدگاه

  • خواستم از خدمات خوب و جالبتون تسكر كرده باشم. ايده تعميرات هواوي در محل به اين سبك براي من جالب بود. اميدوارم موفق و پيروز باشيد

دیدگاهتان را بنویسید