مسیریاب نشان مسیریابی کاملا بومی که بدون حمایت دولتی رقابت را شروع کرده است!

مسیریاب نشان دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

اگر در اپ های مسیریابی سرچ کرده باشید، احتمال دارد که چشمتان به مسیریاب نشان هم خورده باشد. مسیریابی کاملا بومی که بدون حمایت های دولتی در فضایی کاملا رقابتی تا این لحظه نزدیک به یک و نیم میلیون دانلود و نصب را از آن خود کرده است.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

مسیریاب نشان اِلـبان

حتما شما در جریان تلگرام و پیام رسان های داخلی و حمایت های عجیب و غریب دولتی از آنها هستید. حمایت هایی که نه تنها باعث رشد و موفقیت آنها نشد، بلکه باعث فراری دادن کاربران به استفاده از آنها نیز منجر شد.

اما حالا یک مسیریاب کاملا بومی شروع به رشد و رقابت کرده و در این بازار نیز سهم بزرگی تا به حال به دست آورده است. چندی پیش مسیریاب ویز به دلیل بیگانه بودن مسدود شد، اما مجدد آن را آزاد کردند و فضا را برای رقابت باز گذاشتند. همین فضای رقابتی و آزاد باعث شده که عده زیادی به مسیریاب نشان روی آورند و آن را نصب و استفاده کنند.

مسیریاب نشان اِلـبان

مسیریاب نشان تقریبا بسیاری از امکانات و قابلیت های مسیریاب ویز را دارد، و تازه علاوه بر فارسی بودن امکانات بیشتر و مورد استفاده ایرانی تری هم دارد:

  • زبان این اپ فارسی است
  • در تمام ایران و حتی جاده های بین شهری نیز قابل استفاده بوده و می توان با آن دوربین های جاده ها را نیز رصد کرد
  • چنانچه مقصد شما خارج از طرح باشد می توانید اعلام کنید که مسیری را نشان ندهد که از داخل طرح عبور می کند، چه زوج و فرد و چه طرح اصلی
  • سخنگوی کاملا فارسی با بیان جزئیات بیشتر نسبت به مسیریاب ویز
  • امکان جستجوی اماکن عمومی پر کاربرد نزدیک به شما
  • دارای حجم نسبتا پایین
  • قابلیت نمایش دو بعدی و سه بعدی نقشه
  • و تمامی قابلیت ها و امکاناتی که در ویز وجود دارد

مسیریاب نشان اِلـبان

متاسفانه این مسیریاب نشان هنوز در نسخه iOS ارائه نشده و فقط نسخه اندروید آن وجود دارد. با مراجعه به سایت آن انواع روش های مستقیم و غیر مستقیم برای دانلود اپلیکیشن مسیریاب نشان به شما ارائه خواهد شد.

مسیریاب نشان اِلـبان

وزیر ارتباطات نیز با حمایت از این مسیریاب بدون حمایت، از فضای رقابتی به وجود آمده ابراز خرسندی کرد و ذکر کرده که برای حمایت از یک اپ داخلی نیازی به خفه کردن رقبا نیست و رقابت آزاد بهترین عامل پیشرفت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید