ذخیره سازی در تلگرام با چت با خودتان

chat with yourself DigiDoki
نوشته شده توسط البان

آیا تا بحال شده که در تلگرام مطلبی را ببینید و دوست داشته باشید در جایی ذخیره کنید؟ عکس ها را که در حافظه گوشی ذخیره می نمایید، اما متن ها را باید چه کرد؟ برای ذخیره سازی در تلگرام راهکاری وجود دارد که البان به شما آموزش خواهد داد.

در این پست دکی راهکاری را به شما ارائه خواهد داد تا به راحتی این کار را به انجام برسانید. کافیست در لیست مخاطبین گوشی تان اسم و شماره خودتان را اضافه نمایید! آنگاه در فضای تلگرام به راحتی می توانید با خودتان چت کنید و پیغام های مورد علاقه تان را به خودتان فوروارد نمایید! البته در نسخه های جدیدتر تلگرام دیگر نیازی به این کار هم نیست و برای ذخیره سازی در تلگرام خودش برایتان گزینه Saved Messages را ایجاد کرده تا هرچه را که خواستید در آن بتوانید مخصوص خودتان ذخیره کنید.

مطلب مرتبط: مشکل تلگرام موبایل و راه حل های پیرامون آن

از دیگر محاسن این کار فرستادن فایل از موبایل به رایانه شخصی تان و بالعکس می باشد. کافیست روی هر دو سیستم با شماره خودتان تلگرام را رجیستر کرده باشید.

ذخیره سازی در تلگرام

تلگرام، اِلـبان

راهکار جالب دیگر در تلگرام ایجاد یک کانال خصوصی (private) است و در آن خود و اشخاص دیگری را که دوست دارید عضو کنید و به هر کس که می خواهد در آن پیغامی بگذارد اجازه ادمینی بدهید. حسن این کار این است که دیگران به این کانال دسترسی نخواهند داشت! به علاوه می توانید برای دسته بندی اطلاعات ذخیره شده، چندین کانال با نام های مختلف ایجاد کنید و هر دسته فایل را در یکی از کانال های خصوصی تان ذخیره کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید