دکمه پاور گوشی اندرویدی شما دچار مشکل شده است؟

power-button-digidoki
نوشته شده توسط البان

هر وسیله ای به خصوص وسایل الکترونیکی عمری محدود دارند، و در آنها نیز قطعاتی هستند که عمرشان محدودتر از عمر خود دستگاه است. دکمه های فیزیکی یکی از این قطعات هستند. دکمه پاور گوشی دکمه ای است که در این پست به آن می پردازیم.

با دکمه پاور خراب چه باید کرد؟

اگر دکمه پاور گوشی اندرویدی شما خراب شد چه باید کرد؟ مسلما باید آن را تعویض کنید. پیش از آنکه روش تعمیر تخصصی موبایل را برای تعویض دکمه پاور به شما ارائه دهیم، راهکاری را بیان می کنیم تا قبل از انجام تعمیرات بتوانید از گوشی خود استفاده کنید

نرم افزاری برای این کار ارائه شده است. نام این نرم افزار Power Button to Volume Button می باشد. اگر صفحه نمایش شما خاموش شده و تنها راه روشن شدن دکمه پاوری بوده که حالا خراب شده، ابتدا باید آن را روشن نمایید تا بتوانید این نرم افزار را دانلود و نصب نمایید.

برای اینکار یکی از این کارها را انجام دهید:  1- زدن گوشی به شارژ، 2- تماس گرفتن با گوشی خود، 3- چنانچه گوشی شما دکمه دوربین جداگانه دارد آن را نگه دارید تا گوشی به محیط دوربینی برود و بعد از روشن بودن گوشی استفاده نمایید.

با استفاده از این اپ می توانید از دکمه های دیگر به جای دکمه پاور استفاده کنید. کار با آن ساده است، اما این یک راهکار همیشگی نیست. کار با این اپ بسیار ساده است و نیاز به روت یا بوت کردن ندارد. اما به هرحال نیاز پیدا خواهید کرد تا گوشی تان را تعمیر کنید که برای این کار می توانید از خدمات تعمیرات گوشی البان استفاده کنید.

aptoide DigiDoki googleplay DigiDoki

10 دیدگاه

  • در رابطه با home button در اندروید هم لطفا مطلب بزارید . خیلی دوست داشتم بدونم اثر انگشت این گوشی ها چطور کار میکنه؟

  • من یک ماهه samsung c7گرفتم و اتفاقی بدون هیچ ضربه ای دیگه دکمه پاورش کار نمیکنه…. قطعا خراب شده؟

  • من یکی از این برنامه ها را نصب کردم با دبل کلیک بود بعد موقع فعال کردن ازم پرسید این برنامه دکمه پاور و هوم رو از کار میندازه من هم اکی رو زدم 5 بار امتحان کردم درست بود یه دفعه دیگه روشن نشد قبلش دکمه پاورم هم سالم بود حتی وقتی زنگ میزنم زنگ میخوره ولی صفحش روشن نمیشه از هر راهی رفتم ولی نشد ایا تنها راهش فلش کردنه یا راه دیگه ای هم داره
    پ ن: در حال حاًر موبایلم کلا خاموشه

    • سلام
      متاسفیم که چنین اتفاقی برای گوشی شما افتاده است. اما این گونه کارها موقتی هستند و بایستی دکمه های خراب را هرچه زودتر تعویض کرد
      توصیه دارم تا از طریق سایت http://www.digidoki.com/#!/ یک درخواست ثبت کنید، تا یک کارشناس با شما تماس گرفته و به صورت رایگان به شما مشاوره خواهد داد. اگر نیاز به کاری بیشتر از مشاوره باشد، بعد از تایید شما با شما قرار گذاشته و در محلی که بگویید و در زمانی که بخواهید گوشی را مقابل چشمانتان تعمیر خواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید