بازگشت نوکیا با قدرت هر چه تمام تر به بازار با کمک HMD

Nokia logo DigiDoki
نوشته شده توسط البان

در سالهای قدیم نوکیا یکی از بهترین گوشی ها را روانه بازار می ساخت. اما بعد از ادغامش با مایکروسافت و تجربه تلخش در دادن گوشی های ویندوز فون سری لومیا، حرفی برای زدن نداشت. اما حالا صحبت از بازگشت نوکیا است. بازگشتی که می خواهد جبران چند سال گذشته را بکند. با البان همراه باشید.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

بازگشت نوکیا

اما مجددا نوکیا برگشته، آن هم با پلتفرم اندورید. به تازگی گوشی نوکیا 6 خود را در تکرنگ مشکی در بازار چین ارائه نمود و سری اولش در کمتر از یک دقیقه فروش رفت! همچنین نوکیا مدعی است که تعداد یک میلیون نفر در سایتش اعلام تمایل به گرفتن گوشی های جدیدش را کرده اند.

بازگشت نوکیا اِلـبان

نوکیا 6، اِلـبان

درمورد ویژگی خاص این گوشی کافی است بگویم که این گوشی با هشت هسته، صفحه 5/5 اینچی، 4گیگ رم، 64 گیگ حافظه، سیستم عامل اندروید ورژن 7(ناگت)، دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، تنها به قیمت 245 دلار (زیر یک ملیون تومان) فروش رفته است!

این بازگشت نوکیا نشان دهنده آن است که بازار ویندوز موبایل و ویندوز فون بازاری نیست که بتواند با اندروید و iOS مبارزه کند. این موضوع به سایر برندها هم این گوشزد را دارد که یا باید سیستم عاملی قوی و مشابه با سیستم عامل های موجود ارائه دهند و یا از همین سیستم عامل ها استفاده کنند و تمرکز خود را روی بخش های دیگر بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید