iOS 12.1 با 70 ایموجی جدید و بهبود عملکرد دوربین ارائه شد

iOS 12.1
نوشته شده توسط البان

با وجود آنکه زمان زیادی از ارائه iOS 12 نمی گذرد، اما اعتراض های زیاد روی دوربین سلفی آن در پرچمداران امسال در رابطه با فیلترهای بسیار زیادش، باعث شد تا مدیران اپل به فکر ارائه هر چه زودتر iOS 12.1 بیفتند. در ادامه از ویژگی های این نسخه خواهیم گفت.

مرتبط: ویژگی های iOS 12

مکالمه تصویری فیس تایم به صورت گروهی

در کنفرانس امسال اپل یکی از امکانات iOS 12 امکان داشتن مکالمه گروهی تا 32 نفر بود. اما این ویژگی در نسخه iOS 12.1 قابل استفاده است.

بهبود عملکرد دوربین در نسخه جدید

در ابتدا پرچمداران امسال اپل برای عکس های سلفی فیلترهای اجباری قرار دادند، که عکس ها را از حالت طبیعی بودن خارج می کرد. چیزی شبیه به آنچه در دوربین های سامسونگ هم بعضا اتفاق می افتد. اعتراضات زیاد کاربران یکی از دلایل ارائه سریع و با فاصله کم iOS 12.1 که باعث می شود صاحبان پرچمداران بتوانند گزینه زیباسازی یا فیلتر را فعال و غیرفعال بکنند.

iOS 12.1 اِلـبان

70 ایموجی جدید در نسخه 12.1 آیفون

بلاخره این 70 ایموجی جدید اپل هم آمد. انواع و اقسام حیوان و انسان و شی در این 70 ایموجی جدید وجود دارند

iOS 12.1 اِلـبان

امکان استفاده از دو سیم کارت در پرچمداران

در پرچمداران امسال اپل، از تکنولوژی eSIM بهره گرفته شده است. اما با iOS 12 امکان استفاده از این سیم کارت دوم نبود. با ارائه iOS 12.1 این امکان میسر شده و کاربرانی که در کشورهایی زندگی می کنند که اپراتورها از تکنولوژی eSIM پشتیبانی می کنند می توانند از این امکان جدید بهره ببرند. در حال حاضر در ایران هیچ یک از اپراتورها این امکان را ندارد.

این بود مختصری از آن چه اپل در iOS 12.1 ارائه می دهد. شاید بد نباشد که مانند همیشه کمی صبر کنید، اما اگر صاحب یکی از پرچمداران امسال هستید، بهتر هست تا زودتر نصبش کنید. نگران نباشید، نحوه به روز رسانی آیفون و مشکلات احتمالی آن به صورت کامل برایتان آماده شده است.

در صورتیکه گوشی آیفون شما خراب شد و نیاز به تعمیر داشت به راحتی می توانید مشکل خود را از طریق سامانه البان مرتفع سازید، برای این منظور کافی است از طریق لینک زیر اقدام به ثبت درخواست در سامانه تعمیرات موبایل البان نمایید تا در کوتاه ترین زمان کارشناسان مرتبط با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید