تعمیرات تخصصی آیفون توسط کارشناسان البان

نوشته شده توسط البان

این روزها گوشی موبایل دیگر صرفا یک وسیله برای برقراری تماس و ارسال پیامک محسوب نمی شود و به نوعی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص داده است. و امان از روزی که برای گوشی همراهمان اتفاقی بیفتد. با توجه به اینکه اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد یافتن مرکز تعمیرات تخصصی آیفون کمی دشوار خواهد بود، اما البان راه میانبری به شما آموزش خواهد داد!

iPhone-Repair-0-Elbaan

نمایندگی اپل در ایران

همانطور که ذکر کردیم، اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد و طبق گفته خودشان نیز بنا ندارد تا در ایران نمایندگی ایجاد کند. در همین راستا هم نامهربانی های زیادی گاها به ایرانی ها و کاربران اپل در ایران دارد. از جمله خطای 1009 یا مسدود شدن اپ های ایرانی و …

تعمیرات تخصصی آیفون البان

اگر در ایران نمایندگی اپل وجود می داشت، حداقل می توانستید برای کارهایی که گارانتی شاملشان می شود به نمایندگی مراجعه کنید، اما حالا که نداریم چه باید کرد؟

تعمیرات تخصصی آیفون با البان

اگر به شما بگوییم لازم نیست برای تعمیر گوشی خراب خود جایی بروید آیا باور می کنید؟ بله، تا وقتی اِلبان هست به راحتی می توانید تعمیرات تخصصی آیفون را مقابل چشمان خود در هر جایی که شما بخواهید مشاهده کنید. هنگام تعمیرات مشاهده کنید که چه اتفاقی می افتد، گوشی از شما دور نخواهد شد و بعد از پایان کار نیز حداقل یک ماه مهلت گارانتی و تست نیز به شما داده می شود و هر مشکلی که باشد البان کمکتان خواهد کرد.

تعمیرات تخصصی آیفون ، اِلـبان

مطلب مرتبط: تعمیر موبایل آیفون در محل

ثبت درخواست در سامانه البان

برای تعمیرات تخصصی آیفون کافی است وارد صفحه درخواست تعمیرات موبایل آیفون شوید و یک درخواست ثبت نمایید. ثبت درخواست کمتر از یک دقیقه از شما زمان خواهد گرفت. پس از ثبت درخواست کارشناسی از طرف البان با شما تماس خواهد گرفت. با پرسیدن چند سوال، وقتی مشکل کاملا معلوم شد، به شما اعلام هزینه می شود. اگر مشکل نرم افزاری هم باشد، سعی می شود تا با راهنمایی های کامل خودتان گوشی تان را تعمیر کنید!

تعمیرات تخصصی آیفون البان

تا این مرحله هیچ هزینه ای را شما پرداخت نمی کنید، حتی تماس تلفنی نیز از طرف البان انجام می شود! اگر با انجام تعمیر موافق بودین، با اعلام رضایت خود به کارشناس تلفنی و بعد از هماهنگی، تعمیرکاری در محلی که شما می خواهید حضور خواهد یافت تا برای تعمیر گوشی آیفون شما اقدام کند.

اما هر سوالی هم که در این زمینه داشته باشید، می توانید در پایین همین پست بپرسید تا کارشناسان البان پاسخ شما را همینجا بنویسند.

دیدگاهتان را بنویسید