آمار تعمیرات موبایل البان در یکسالگی

خرابی گوشی دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

تقریبا یک سال پیش بود که مرکز تعمیرات موبایل البان سایت خود را لانچ کرده (بالا آورد) و شروع به ارائه خدمات نمود. از آن زمانی درخواست های زیادی را سرویس دادیم و انواع خرابی گوشی را مرتفع نمودیم. و الان به نقطه ای رسیده ایم که می توانیم با سری بالا بگوییم که 4000تایی شدیم! با وجود فراز و فرودهای فراوان و مشکلات زیاد، اما هیچ گاه هدف خود را فراموش نکرده ایم و همچنان در راستای این هدف تلاش خواهیم کرد. هدف ما، تیم البان (دیجی دُکی سابق) آوردن آسایش و آرامش به شما عزیزان صاحب گوشی است. تا از گوشی خود به نحو احسن استفاده کرده و هرگاه خراب شد بدون کمترین نگرانی، بتوانید در هر زمان و مکانی که مایل هستید تعمیر شدنش را نظاره گر باشید و لذت ببرید. در ادامه آمار تعمیرات موبایل البان در یکسالگی از خرابی گوشی مردمی که به ما اعتماد کرده و جزئی از خانواده ما شده اند ارائه خواهیم کرد.

مطلب مرتبط: مرکز تعمیرات موبایل البان

 از هر 10 ایرانی

یک نفر

گوشی اش در 12 ماه ابتدایی خراب می شود

آمار تعمیرات موبایل البان در یکسالگی

جالب است بدانید که از هر 10 ایرانی یک نفر گوشی اش در 12 ماه ابتدایی خراب می شود، خرابی ای که گارانتی آنرا پوشش نمی دهد. یعنی ده درصد از خریداران گوشی، در کمتر از یک ماه یک گوشی آسیب دیده دارند که گارانتی هیچ کاری برایشان نخواهد کرد.

از طرفی دیگر، آقایان بیشتر از خانم ها گوشی خود را خراب می کنند. 59درصد موارد خرابی های گزارش شده به اِلـبان مربوط به آقایان بوده و 41 درصد مربوط به بانوان. دلیل اصلی آن این است که آقایان گوشی خود را بی پناه تر استفاده می کنند و همچون خانم ها کیفی ندارند تا از آن مراقبت کنند. ضمن اینکه احتمالا کمی دقتشان هم کمتر هست.

این آقایان به دلیل استفاده بیشتر (احتمالا بازی) باطری گوشیشان زودتر خراب می شود و مورد دوم در خرابی گوشی شان، آب خوردگی می باشد. این دو مورد خرابی در گوشی آقایان 60 درصد بیشتر از موارد گزارش شده در خانم ها بوده است. اما درمورد شکستگی خانمها پیشتاز بوده و 4 درصد بیشتر از آقایان صفحه گوشیشان می شکند.


 

مرتبط: درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی

 


آیفون ها از دست خانم ها نالان هستند و سامسونگ ها از دست آقایان!

وقتی صحبت از مشاوره تلفنی می شود، گویا مثل معروف آدرس نپرسیدن آقایان هم صادق است و خانم ها در درخواست مشاوره تلفنی برای مشکلات نرم افزاری پیشتاز هستند. 62 درصد از مشکلات نرم افزاری مربوط به بانوان محترم بوده است.

این بود مختصری از آمار تعمیرات موبایل البان در یکسالگی که از زحمت بی وقفه تیم الـبان به دست آمده است. امیدواریم که هرگز گوشی تان آسیبی نبیند، اما اگر چنین شد، اصلا نگران نباشید، ما هستیم. کافیست یک درخواست ثبت کنید تا لذت تعمیرات موبایل در جلوی چشمانتان را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید