البان مقدم شما سروران گرامی را در الکامپ 2018 گرامی می دارد

الکامپ 2018 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

گروه البان به پشتوانه اعتماد شما کابران عزیز توانسته در آستانه نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک، الکامپ 2018 ، پس از نزدیک به 30 ماه خدمت رسانی، با بیش از 6000 درخواست موفق در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ حضور داشته باشد.

الکامپ 2018 البان

تلاش تیم اِلـبان همواره بر این بوده که با تعمیرکاران مجرب، پرسنل مودب و پیگیری های بی وقفه در امر تعمیرات گوشی نگرانی های موجود را از شما کاهش دهد و بتواند تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی برایتان ایجاد کند. ما می دانیم که چقدر خراب شدن گوشی ناراحت کننده هست، سعی کرده ایم در مرحله اول تلفنی مشکل را حل کنیم تا این ناراحتی کمتر شود و سپس در صورت نیاز با خدمات در محل در وقت و هزینه شما کاربر عزیز صرفه جویی کنیم.

این 6000 درخواست به دست نمی آمد مگر با اعتماد، لطف و عنایت تک تک شما عزیزان به این گروه خدوم، تیم اِلـبان که با تلاش های شبانه روزی خود سعی در ارائه بهترین خدمات داشته است.


مرتبط: مرکز تعمیرات موبایل البان


و حالا از شما دعوت می شود تا با حضور گرم خود در نمایشگاه الکامپ 2018 از غرفه ما بازدید نمایید و با آخرین اخبار و دستاوردهای گروه اِلـبان آشنا شوید. خدمات جدیدی از جانب دیجی دُکی در راه است که در نمایشگاه از آنها رونمایی خواهد شد. علاوه بر این در نمایشگاه با خدمات سخت افزاری و نرم افزاری رایگان در خدمت شما خواهیم بود. حضور پرمهر و گرم شما باعث دلگرمی و آرامش ما خواهد بود. مهردار حضورتان هستیم.

الکامپ 2018 البان

وعده دیدار ما: 6 الی 9 مرداد، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 8/9، غرفه S276، ساعت 10 الی 18

 

دیدگاهتان را بنویسید