انتظارها به پایان رسید و بلاخره به روز رسانی ios 10 نیز آمد

نوشته شده توسط البان

براساس اعلام سایت اپل، به روز رسانی ios 10 امشب ساعت 21:30 در تهران در دسترس صاحبان گوشی آیفون خواهد بود. در ابتدای پست دستگاه هایی که امکان این به روز رسانی در آنها وجود دارد را بنابر اعلام سایت اپل معرفی خواهم کرد:

ios10-compatibility-digidoki

دستگاههای با امکان به روز رسانی آی او اس 10، تعمیرات موبایل البان

صاحبان دستگاه های بالا کافیست از ساعت 21:30 امشب، 23م شهریور، با توجه به آنچه در پست به روز رسانی آیفون در همین بلاگ گفته شد دستگاه خود را آپدیت نمایند. اما از آنجا که کلا ورژن سیستم عامل تغییر خواهد کرد توصیه اکید البان به شما عزیزان این است که حتما از گوشی خود پشتیبانگیری نمایید و عکسها و فیلمهای خود را در رایانه شخصی تان پیاده سازی نمایید و حتما سعی نمایید تا حافظه گوشیتان به اندازه کافی خالی باشد. البته قبلا گفته شده بود که این سیستم عامل از سیستم عاملهای قبلی کمتر جا اشغال می کند و در واقع با این بروزرسانی فضای آزاد بیشتری در گوشیتان ایجاد خواهد شد، اما احتیاط شرط عقل است.

 

ios-10-how-to-download-970-80-digidoki

در ادامه تعدادی از قابلیتهای جدیدی که با این به روز رسانی در اختیارتان قرار داده خواهد شد را بیان خواهم کرد. در آی مسج، می توانید دست خودتان را بفرستید، می توانید تعیین کنید که پیغامتان با چه احساس فرستاده شود، هنگام تبریک گفتن رویدادهایی چون تولد کل صفحه با توجه به موضوع تبریک متحرک خواهد شد، می توانید عکسهایی بفرستید که در نگاه اول پیدا نیستند ولی بعد از دست کشیدن روی آنها تصاویر پیدا خواهند شد و … وقتی گوشیتان را تکان دهید صفحه آن روشن خواهد شد. علاوه بر مطالبی که گفتم، قابلیتهای دیگری نیز اضافه خواهند شد که متاسفانه در ایران کارآیی لازم را ندارند، اما در صورت تمایل می توانید از اینجا به آنها نیز دسترسی داشته باشید.

برای به روز کردن گوشی خود می توانید از پست به روز رسانی گوشی آیفون و مشکلات احتمالی آن استفاده کنید تا با تمام مشکلات احتمالی در به روز کردن به ios 10 و همچنین نحوه به روز رسانی با اینترنت گوشی آشنا شوید.

در صورتیکه هر گونه سوالی در خصوص گوشی خود داشتید می توانید از طریق صفحه تعمیرات موبایل آيفون درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان مجموعه تعمیرات موبایل البان در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و به رایگان توصیه های لازم را ارائه نمایند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید