برنامه حرکت اتوبوس های تهران را در دستان خود به صورت آنلاین داشته باشید

برنامه حرکت اتوبوس دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

با توجه به آلودگی هوا، مصرف سوخت و ترافیک شاید برداشتن ماشین شخصی همیشه گزینه خوبی نباشد. انواع وسایل نقلیه عمومی موجود از تاکسی و اتوبوس گرفته تا مترو در اختیار ما هست. شاید تعدادشان کم باشد اما اگر بتوانیم برنامه خود را با آنها تنظیم کنیم، رسیدن به مقصد دلپذیرتر خواهد شد. برنامه حرکت اتوبوس های تهران یکی از بزرگترین مواردی است که مورد نیاز افراد برای استفاده از این وسیله نقلیه عمومی می باشد.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

Image result for Tehran Bus ETA

چند راه برای این کار وجود دارد. راه اول که تنها نیاز به یک گوشی دارد. این گوشی حتی لازم نیست که هوشمند باشد. کافیست کد ایستگاه مورد نظرتان را بدانید. این کد روی تابلوی ایستگاه مورد نظرتان نوشته شده است. این کد را به شماره 2000111 پیامک کنید و بعد از اندک زمانی پیامکی دریافت خواهید کرد که زمان رسیدن اتوبوس های منتهی به ایستگاه شما را اعلام خواهد کرد! ارسال کد به صورت فارسی یا انگلیسی مجاز است، که البته به صورت فارسی برای شما ارزان تر خواهد بود!

زندگی با موبایل باعث رفاهیاتی می شود که ما تلاش داریم این نکات را به شما بگوییم تا با موبایل بهتر زندگی کنید.

مرتبط: سامانه تهران من

روش دوم استفاده از سایت اینترنتی اتوبوسرانی تهران است. شما در این سایت علاوه بر برنامه حرکت اتوبوس های تهران به صورت کلی، می توانید برنامه حرکت زنده آنها را نیز ببینید. کافیست به سایت مربوطه مراجعه کنید. و گزینه جدول زمانبندی حرکت اتوبوس (زنده) را انتخاب کنید. با نوشتن نام یا کد ایستگاه (که هر دوی این موارد روی تابلوی ایستگاه نوشته شده است)  گزینه های محتمل برایتان باز خواهند شد و با انتخاب گزینه مورد نظر می توانید زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه را متوجه شوید.

مرتبط: سایت اتوبوسرانی تهران

اما روش سوم. در این روش نیاز به یک گوشی هوشمند دارید و کمی اینترنت خط. اپ شرکت اتوبوسرانی را دانلود و برروی گوشی خود نصب کنید. اگر به آن دسترسی موقعیت مکانی خود را بدهید، تمام ایستگاه های نزدیک شما را با بیان مقدار فاصله نشان خواهد داد و شما می توانید برنامه حرکت اتوبوس های هر یک را ببینید. می توانید ایستگاه هایی را به عنوان ایستگاه های من انتخاب کنید و در دسته بندی مجزایی قرار دهید تا دسترسی آسان تری داشته باشید. روی هر ایستگاه که بزنید، تمام خط های عبوری از ایستگاه و زمان رسیدنشان به شما نشان داده خواهد شد. با زدن روی هر خط، می توانید مسیر و ایستگاه های پیش رو را نیز ببینید.

زمان های نشان داده شده در این روش ها تقریبا دقیق هستند و نهایتا یک دقیقه کم و زیاد خواهند شد و این امکانات به دلیل جی پی اس هایی است که روی اتوبوس های تهران بسته شده و علاوه بر این امکان، اجازه نگه داشتن در خارج از ایستگاه های تعیین شده از راننده گرفته می شود!

دانلود اپ:

لینک اندروید: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.neda.buseta&hl=en

لینک آیفون: https://itunes.apple.com/us/app/tehran-bus-eta/id882224716?mt=8

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید