تعمیرات موبایل سامسونگ را از چه طریقی می توان به بهترین شکل انجام داد؟

تعمیرات موبایل سامسونگ دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

یکی از مشکلات بازار امروز بالا رفتن قیمت گوشی ها به خاطر زیاد شدن نرخ ارز، مشکلات واردات و … است. این موضوع باعث می شود تا تعمیرات گوشی و تعمیرات موبایل بیش از پیش دارای اهمیت شوند. حال البان می خواهد در رابطه با شیوه ای مناسب برای تعمیرات موبایل سامسونگ برایتان توضیح بدهد.

عمده مشکلات گوشی سامسونگ

مشکلات گوشی سامسونگ را می توان به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم کرد. بیشترین مشکل نرم افزاری گوشی های سامسونگ مسئله پر شدن حافظه گوشی است که واقعا بسیاری از کاربران را کلافه کرده است.

تعمیرات موبایل سامسونگ اِلـبان

در دسته مشکلات سخت افزاری موبایل سامسونگ، شکستن صفحه نمایش و خراب شدن باتری در درجه اول اهمیت و کثرت قرار دارند.

راه حل تعمیرات موبایل سامسونگ بدون نیاز به اقدامات اضافه

برای مشکلات نرم افزاری سامسونگ نیازی نیست جایی بروید. دو راه حل دارید:

  • اول اینکه در پایین همین پست یا پستی که در رابطه با مشکلتان است سوال خود را به صورت کامنت بنویسید. آنگاه کارشناسان سعی خواهند کرد حتی در خارج از ساعات اداری شرکت پاسخ شما را بدهند. با این کار علاوه بر حل مشکل خود راهکار را برای دیگر عزیزانی که به مشکل مشابه برخورد می کنند نیز وجود خواهد داشت.
  • روش دوم این است که وارد سامانه البان به نشانی  www.elbaan.com بشوید، یک درخواست ثبت کنید و در بخش مشکل گوشی، گزینه مشکلات نرم افزاری را انتخاب کنید. کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت و به شما به صورت کاملا رایگان مشاوره تلفنی خواهد داد. و شما خودتان گوشی خودتان را تعمیر خواهید کرد! در این روش زمان تماس کارشناس محدود به تایم اداری شرکت است.

اما اگر گوشی سامسونگ شما دچار مشکل سخت افزاری شده است، چاره کار مشابه با حالت قبل است. مجدد وارد سامانه تعمیرات گوشی البان بشوید، یک درخواست ثبت کنید و مشکل گوشی خود را انتخاب کنید. کارشناس با شما تماس گرفته و سوالاتی می پرسد. مشکل گوشی که به صورت کامل معلوم شود، اعلام هزینه می شود. اگر مایل به تعمیر گوشی سامسونگ خود بودید، در صورت امکان تعمیر در محل، تعمیرکار با شما قرار گذاشته و در ساعت و محلی که شما می خواهید اقدام به تعمیرات موبایل سامسونگ شما خواهد کرد.

اما اگر گوشی شما قابل تعمیر در محل نباشد، برای تعمیرات موبایل سامسونگ خود، می توانید با راهنمایی تعمیرکار آن را به نزدیک ترین کلینیک به محلی که هستید برسانید تا روند تعمیرات در کلینیک پیگیری شود!

بعد از تعمیر گوشی سامسونگ شما، حداقل یک ماه گارانتی برای خدمتی که دریافت کرده اید خواهید داشت!

دیدگاهتان را بنویسید