تلگرام 5.3 در اندروید و iOS با ویژگی های جذاب برای تصاویر پس زمینه

تلگرام 5.3 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

به قول پاول دوروف، مدیر تلگرام، سومین به روز رسانی اساسی تلگرام در دو ماه اخیر با نسخه تلگرام 5.3 ارائه شد. این نسخه برای کاربران اندرویدی زودتر معرفی شد و بعد از کمی مشکلاتی که اپل استور با آن درگیر بود، برای iOS هم منتشر شد و کاربران آن نیز می توانند تلگرام خود را به روز کنند.

تلگرام 5.3 اِلـبان

شاید واقعا به جرئت بتوان گفت که به روز رسانی تلگرام 5.3 درواقع یک به روز رسانی برای جذاب تر شدن و شخصی سازی تصاویر پس زمینه برای تک تک چت های شما است. دیگر لازم نیست که یک تصویر ثابت یکنواخت داشته باشید. حالا با تنظیمات جدید می توانید کلی کارهای جدید و جالب با تصاویر پس زمینه انجام دهید.

موارد مختلف را فهرست وار برایتان می آوریم و شما می توانید یک گیف از این کارها را در کانال البان بیابید:

  • از طریق گزینه پس زمینه گفتگو در بخش تنظیمات گفتگو، برای یک گفتگو می توانید به پس زمینه موجود جلوه های ویژه برای محو و متحرک شدن آن ایجاد کنید.
  • از رنگ های سفارشی به عنوان پس زمینه استفاده کنید.
  • پس زمینه ها را بر اساس رنگ و موضوع جستجو کنید!

تلگرام 5.3 اِلـبان

  • امکان به اشتراک گذاری پس زمینه های تنظیم شده از طریق لینک های ایجاد شده که روی تمامی پلتفرم ها قابل استفاده و اجرا هستند. به عنوان مثال یک کاربر اندروید می تواند آن را برای یک کاربر آیفون به اشتراک بگذارد و بالعکس!
  • برای هر تم یا قالبی که درست می کنید، می توانید دو حالت متفاوت ایجاد کنید (مثلا روشن و تیره)
  • اگر در چند دستگاه تلگرام دارید، وقتی روی یکی پس زمینه ای ایجاد می کنید، می توانید آن را روی سایر دستگاه ها نیز استفاده کنید.
  • برای شما مجموعه ای از پس زمینه های جدید هم برای استفاده مهیا شده است!

این بود به روز رسانی پس زمینه ای تلگرام که با نسخه تلگرام 5.3 برای کاربران اندرویدی و iOS ارائه شده است.

لطفا توجه کنید!

به هیچ عنوان فریب پیام های مبتنی بر تلگرام ضد فیلتر را نخورید. هیچ یک از اینها رسمی نیستند و حتی ارسال کننده هم خبر ندارد که چنین پیغامی را ارسال کرده است و خود اپ بدون اجازه کاربر آن را ارسال می کند! همین مورد آخر دلیلی کافی است برای خطرناک بودن این اپ ها.

خود تلگرام به شما کمک کرده تا به راحتی از آن استفاده کنید و برای این کار پروکسی های MTProto تلگرام را ایجاد کرده است! امیدواریم که این به روز رسانی ها بتواند به بهبود زندگی شما کمک کرده باشد.

مطلب مرتبط: مشکلات رایج در تلگرام و راه حل های آن

در صورتیکه موبایل شما دچار مشکل سخت افزاری شده است به راحتی می توانید از مشاوره کارشناسان سامانه تعمیرات موبایل البان به رایگان بهره مند شوید. برای این منظور در نوار ابزاری که در پایین همین صفحه ظاهر شده است درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان البان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید