خداحافظ آیفون 4!

آیفون 4 , Elbaan
نوشته شده توسط البان

اپل، پشتیبانی سخت افزاری آیفون 4 را در این ماه به صورت کامل متوقف خواهد کرد!

با عرضه مدل ‌های جدید تلفن‌های هوشمند، پشتیبانی از مدل‌های قدیمی متوقف می‌شود. همانطور که می‌دانید، آیفون‌های جدید اپل یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس چند روز دیگر رونمایی خواهند شد و این موضوع باعث می‌شود که برخی مدل‌های قدیمی به کنار بروند.

iPhone 7 DigiDoki

آیفون 7، اِلـبان

آیفون 4، تلفن هوشمند انقلابی اپل درسال 2010 است که حالا به نظر می‌رسد پشتیبانی سخت افزاری آن در شرف متوقف شدن می‌باشد. این تلفن هوشمند انقلابی اپل برای اولین بار از بدنه‌ای با جنس فلز و شیشه ساخته شده بود و پس از عرضه دچار مشکلات آنتن‌دهی شده بود. کاربران گزارش داده بودند که آیفون 4 دچار مشکلات آنتن‌دهی می‌باشد و کاربران نمی‌توانند به راحتی تماس برقرار کنند یا به اینترنت متصل شوند. در آن دوران، استیو جابز درپاسخ به این سوال از عبارت معروف “فقط آیفون 4 را درست در دست بگیرید” استفاده کرد که هنوز هم برای برخی خاطره انگیز است!

iPhone-SE-Apple-DigiDoki

آیفون اس ای، البان

جدا از این موارد، آیفون 4 یکی از موفق‌ترین آیفون‌های تولید شده توسط اپل می‌باشد. حال بر اساس گزارش جدید، در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری، آیفون 4 دیگر پشتیبانی سخت افزاری نخواهد شد. این یعنی که دیگر قطعات این محصول قابل یافت نبوده و یا خیلی نایاب شده و به سختی پیدا خواهد شد. اگر هنوز از یک آیفون 4 استفاده می‌کنید و همچنان به این محصول کوچک و دوست داشتنی علاقه دارید، یا از آن به خوبی مراقبت کنید و یا به فکر ارتقا به یک آیفون مشابه از لحاظ ابعاد یعنی آیفون SE باشید. در صورتیکه که نیاز به تعمیر آیفون 4 نیاز داشتید می توانید از طریق سامانه البان از خدمات بهترین متخصصین تعمیرات موبایل بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید