در کنفرانس WWDC 2018 اپل چه گذشت؟

کنفرانس WWDC 2018 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در کنفرانس WWDC 2018 ، شرکت اپل بیشتر به معرفی پیشرفت های نرم افزاری خودش پرداخت تا در بخش دوم کنفرانس در هفته بعد، سایر نوآوری هایش را به نمایش عموم بگذارد. در این کنفرانس از iOS 12 گفته شد و سایر چیزهای جدید نرم افزاری در سایر دستگاه های شرکت اپل.

کنفرانس WWDC 2018 تعمیرات موبایل البان

iOS 12 در گوشی های آيفون

شاید یکی از مهمترین و جالب ترین امکانات برای iOS 12 که در کنفرانس WWDC 2018 معرفی شد این باشد که با این به روز رسانی، سرعت گوشی های آیفون بیشتر خواهند شد! این به روز رسانی که حتی برای آیفون 5اس نیز ارائه می شود، بنا بر گفته شرکت اپل تاثیر شگرفی در افزایش سرعت گوشی های به روز شده خواهد داشت. در این راستا هم تلاش شده تا گوشی در زیر اپ های سنگین سریعتر عمل کند و باز و بسته کردن اپ ها با سرعت بیشتری انجام گیرد.

درکنار امکان جدید “لطفا مزاحم نشوید” شما می توانید با iOS 12 به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه گزارش ریزی از نحوه مصرفتان از گوشی داشته باشید، اینکه چند ساعت با کدام نرم افزار آن کار کرده اید، چند مرتبه قفل گوشی را باز کرده اید و … خلاصه آمار کاملی به شما می دهد تا اگر نیاز دانستید حتی بتوانید نحوه مصرف خودتان از گوشی را اصلاح کنید.


مرتبط: نحوه اشتراک گذاری (hotspot) کردن اینترنت با گوشی آیفون


علاوه بر این در زمینه کنترل های والدین، این نسخه پیشرفتی داشته که به واسطه آن والدین می توانند مقدار ساعت مجاز برای استفاده کودکشان را تعیین کنند و یا رصد کنند که فرزندشان چند ساعت از گوشی استفاده کرده و حتی برای زمان های خواب و مورد نظرشان، دسترسی به برخی اپ ها را محدود کنند!

کنفرانس WWDC 2018 تعمیرات موبایل البان

در کنار انیموجی قرار است میموجی نیز اضافه شود، چیزی شبیه به ایموجی سامسونگ که می توانید با صورت خودتان ایموجی های سه بعدی و زنده بسازید

سیری نیز پیشرفت خواهد کرد. اگر از استفاده کنندگان از آن هستید، در iOS 12 خیلی امکانات بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

در کنفرانس WWDC 2018 بیان شد که فیس تایم و آی مسج هم پیشرفت هایی خواهند داشت. اضافه شدن انواع استیکرها، امکان چت تصویری گروهی تا 32 نفر و … همگی از قابلیت های جدید این نسخه خواهند بود.

ویژگی های دیگری همچون دسته بندی اعلان ها، حالات جدید عکاسی و … نیز بیان شدند که بهتر است تا رونمایی اصلی صبر کنیم، چراکه برای iOS 11 هم صحبت های زیادی شد که برخی به این نسخه منتقل شدند.

در صورتیکه برای به روز رسانی گوشی آيفون خود دچار مشکل شدید می توانید به رایگان از مشاوره های تخصصی تعمیرات موبایل آيفون سامانه تعمیرات البان بهره مند شوید. برای این کار می توانید از طریق نوار ابزار زیر وارد سامانه البان شده و درخواست خود را ثبت نمایید.


مرتبط: نحوه جفت کردن اپل واچ و گوشی آیفون


Watch OS5 

به روز رسانی در اپل واچ ها هم جالب خواهند بود. امکاناتی که در این نسخه به اپل واچ شما اضافه خواهند شد: امکان رقابت برای فعالیت های روزانه با سایر افراد، ارسال پیغام های صوتی با استفاده از ساعت هنگام راه رفتن، رصد و ثبت تمام فعالیت ها و حرکات ورزشی و زمان شروع و اتمام آنها، امکان استفاده مستقیم سیری در آن و …

در کنفرانس WWDC 2018 در مورد سایر ادوات اپل هم گفته شد. اما ما با توجه به حیطه کاری خودمان (تعمیرات موبایل در محل) به گفتن این دو مورد بسنده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید