شخصی سازی صدای اعلان پیام برای هر فرد در واتساپ

نوشته شده توسط البان

بعد از تلگرام، واتساپ به نوعی یکی از محبوبترین اپ های اجتماعی بین کاربران به شمار می رود. سعی داریم تا از قابلیت های مختلف واتساپ برایتان شرح دهیم تا در زندگی با موبایل بهتر از آن استفاده کنید. در این پست می خواهیم درباره شخصی سازی صدای اعلان پیام برای هر فرد در واتساپ بگوییم.


مرتبط: تغییر حالت متن در واتساپ


حتما در گوشی خود با این قابلیت که می توانید صدای زنگ تماس و پیامک را برای هر فردی، چیزی قرار بدهید آشنا و مواجه شده اید. این امکان در واستاپ هم وجود دارد. تا با شنیدن صدای اعلان بتوانید بدون نگاه کردن به گوشی تشخیص دهید که چه کسی برایتان پیغام ارسال کرده است و یا حتی بتوانید صدای اعلان را برای گروه ها یا افراد خاص قطع کنید. برای شخصی سازی صدای اعلان به ترتیب زیر عمل کنید.

شخصی سازی صدای اعلان واتساپ اِلـبان

شخصی سازی صدای اعلان واتساپ اِلـبان

وارد واتساپ داخل گوشی تان بشوید. روی چت فرد یا گروهی که می خواهید صدای اعلانش را تغییر دهید بزنید. به این ترتیب وارد صفحه چت ها می شوید. در این صفحه روی نام فرد یا گروه که در بالای صفحه وجود دارد بزنید. صفحه مشخصات فرد یا گروه باز می شود. در این صفحه بخشی وجود دارد که برای قطع صدا و یا شخصی سازی صدای اعلان به کار می رود.


مرتبط: چت با خود و جمع آوری مطالب مورد نیاز در یک جا در واتساپ


وقتی روی بخش تغییر صدا بزنید در صفحه ای دیگر صداهایی را که می توانید به عنوان صدای اعلان انتخاب کنید برایتان ظاهر خواهند شد. در گوشی های اندروید شما می توانید صدای زنگ فرد را نیز تغییر دهید و از حالت کلی خارج سازید.

علاوه بر تغییر صدا با انتخاب گزینه mute می توانید تعیین کنید که برای مدتی دیگر از فرد یا گروه مورد نظرتان اعلانی برای دریافت پیغام هایشان دریافت نکنید. حالت خاموشی همیشگی ندارد و نهایتا می توانید تا مدت یک سال این گزینه را فعال کرده و مجددا بعد از یک سال آن را فعال کنید. اگر به مشکل در استفاده از واتس اپ موبایل خود داشتید به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید و یا در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید. 

 

2 دیدگاه

  • باسلام من واستاب اپ دارام اماینکاستاتیل چی هست وچکاری کمک میکند آگاهی کلملی ندارم ممن ن میشم که اگر کمک کنی یا که راهنمای متشکر میشم

دیدگاهتان را بنویسید