صفحه نمایش ضد جاسوسی اپل اختراعی که شاید شما هم نیاز داشته باشید

صفحه نمایش ضد جاسوسی ، البان
نوشته شده توسط البان

حتما برایتان رخ داده که شخصی در کنارتان ایستاده باشد و در حالی که با گوشی خود کار می کنید سر او کاملا داخل گوشی شما باشد. صفحه نمایش ضد جاسوسی اپل به نوعی می تواند مانع چنین اتقاقاتی باشد که آن را در این مقاله برایتان توضیح می دهیم.

در مقاله ال سی دی آیفون تمام مواردی که باید در رابطه با صفحه نمایش آیفون و تعویض آن بدانید نیز آمده است. اگر نیاز داشتید حتما آن را مطالعه کنید.

گلس ضد جاسوسی موبایل آيفون کافی نیست؟

اولین فکری که به ذهنتان می تواند خطور کند این است که در حال حاضر انواع گلس های ضدجاسوسی یا به اصطلاح پریوات یا پرایوت یا private وجود دارند، پس دیگر چه نیازی به صفحه نمایش ضد جاسوسی وجود دارد؟ اگر تا به حال از این نوع گلس ها استفاده کرده باشید و یا روی گوشی های دیگران دیده باشید، از مشکلات آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روی دید معمولی هم اثر می گذارد.
  • رنگها را تغییر می دهد
  • در نور آفتاب دیدن را سخت می کند.
  • به همه اعلام می کند که من مخفی هستم و حس کنجکاوی افراد برای دیدن صفحه نمایش شما بیشتر هم خواهد شد!

صفحه نمایش ضد جاسوسی ، البان

اما در صفحه نمایش ضد جاسوسی این موارد نگران کننده نیستند.

صفحه نمایش ضد جاسوسی اپل چگونه است؟

صفحه نمایش ضدجاسوسی اپل که به تازگی ثبت اختراع شده است، به گونه ای عمل می کند که هرجایی از صفحه را که نگاه کنیم برایمان با محتوای صحیح قابل رویت می شود.

چیزی که صفحه نمایش ضد جاسوسی اپل را از گلس های ضد جاسوسی متمایز می کند این است که برای کاربران کناری، صفحه نمایش مشکی یا خاموش دیده نمی شود، بلکه آنها نیز یک محتوای کامل می بننند اما چیزی به غیر از آنچه واقعا وجود دارد!

صفحه نمایش ضد جاسوسی ، البان

این محصول در سازمان ثبت اختراع امریکا با شماره اختراع 20200081527 ثبت شده است.

صفحه نمایش ضد جاسوسی موبایل آيفون چه مشکلی می تواند به همراه داشته باشد و ایده‌اش از کجا نشات گرفته؟

اینکه صفحه نمایش بداند که شما کجا را نگاه می کنید و اینکه شما نگاه می کنید، نیاز به سخت افزارهای بیشتر خواهد بود. حداقل یک دوربین باید مدام هم چشمان شما را بشناسد و هم آن را دنبال کند.

دوربین اضافه تری که دائما شما را زیرنظر دارد کمی با کلیت ماجرا و موضوع حریم خصوصی می تواند در تضاد باشد!

حسگر چشم ، البان

اگر با فیس آیدی یا همان قفل تشخیص چهره موبایل آشنا باشید، متوجه می شوید حداقل در زمان استند بای و زمانی که می خواهید قفل گوشی را باز کنید، ادواتی به دنبال چشمان و صورت شما خواهند بود. پس این کار رصد کردن و تفکیک کردن آن از سایرین کار جدیدی نیست.

تلفیق این مورد با خصوصی سازی صفحه نمایش به نظر خیلی چیز عجیبی نمی رسد.

کلام آخر

پیش از این نیز در رابطه با ثبت اختراع توسط انواع شرکت ها گفته ایم. همانطور که عنوان شد، تمام این ثبت اختراع ها به معنای اجرا روی محصولات نیست.

به نظر شما آیا این اختراع روی گوشی های اپل خواهد آمد؟ فکر می کنید چه چیزهای دیگری برای کشف و اختراع شدن وجود دارند؟

در صورتیکه هر گونه مشکل و یا سوالی در خصوص گوشی آيفون خود داشتید می توانید از طریق صفحه تعمیرات موبایل آیفون درخواست خود را ثبت کرده تا کارشناسان مجموعه تعمیرات موبایل البان در سریع ترین زمان ممکن به رایگان با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید